Skocz do zawartości

Poczta home (po awarii) - synchronizuje "w kółko"

Polecane posty

1. Wczoraj o 5 rano w home.pl mieli jakąś poważną awarię.
2. Z serwera home, znikły wszystkie wiadomosci.

Na skrzynce pozostał tylko 1 mail (taki gdy tworzymy nową skrzynkę mailową - powitalny o utworzeniu skrzynki)

3. Po zgłoszeniu przywrócili pocztę.
4. Problem w tym, że synchronizuje się ona w "kółko" w Gestorze Nexo Pro.

Czyli mimo, że dla danego konta proces synchronizacji się zakończył, to wykonanie funkcji Wyślij i Odbierz znów powoduje, że dane konto jest synchronizowane.

Zostawiłem na noc, na serwerze, synchronizację wszystkich kont, przebiegła OK, bo nie ma błędów w widecie, ale gdy próbuje odebrać znów synchronizuje od nowa.

 

Co robić?

Wersję mamy 44.0.1

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu

Zainstalowałem najnowszą wersję + poprawkę.

Gdy odpaliłem Gestora i kliknąłem Wyślij i pobierz to widzę, że znów zaczyna synchronizować całe konto od początku.

 

Być może, wykona się synchronizacja tylko 1 raz i wówczas już będzie OK.

Nie wiem.

Zostawiam synchronizacje na noc, jutro będzie wiadomo, czy czy po wykonaniu synchronizacji znów pomogło.

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...