Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 21 Marca 2023 Udostępnij Napisano 21 Marca 2023 w Poczta home (po awarii) - synchronizuje "w kółko" (edytowane) 1. Wczoraj o 5 rano w home.pl mieli jakąś poważną awarię. 2. Z serwera home, znikły wszystkie wiadomosci. Na skrzynce pozostał tylko 1 mail (taki gdy tworzymy nową skrzynkę mailową - powitalny o utworzeniu skrzynki) 3. Po zgłoszeniu przywrócili pocztę. 4. Problem w tym, że synchronizuje się ona w "kółko" w Gestorze Nexo Pro. Czyli mimo, że dla danego konta proces synchronizacji się zakończył, to wykonanie funkcji Wyślij i Odbierz znów powoduje, że dane konto jest synchronizowane. Zostawiłem na noc, na serwerze, synchronizację wszystkich kont, przebiegła OK, bo nie ma błędów w widecie, ale gdy próbuje odebrać znów synchronizuje od nowa. Co robić? Wersję mamy 44.0.1 Edytowane 21 Marca 2023 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 22 Marca 2023 Udostępnij Napisano 22 Marca 2023 w Poczta home (po awarii) - synchronizuje "w kółko" (edytowane) Dzień dobry, szczegóły zostaną przesłane w wiadomości prywatnej. Edytowane 22 Marca 2023 przez Kacper Panek Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 22 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2023 w Poczta home (po awarii) - synchronizuje "w kółko" Zainstalowałem najnowszą wersję + poprawkę. Gdy odpaliłem Gestora i kliknąłem Wyślij i pobierz to widzę, że znów zaczyna synchronizować całe konto od początku. Być może, wykona się synchronizacja tylko 1 raz i wówczas już będzie OK. Nie wiem. Zostawiam synchronizacje na noc, jutro będzie wiadomo, czy czy po wykonaniu synchronizacji znów pomogło. Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 23 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2023 w Poczta home (po awarii) - synchronizuje "w kółko" Niestety nadal jest problem. Proszę o pomoc. Na kontach (po usunięciu awarii przez home) stare wiadomości wróciły. Na niektórych kontach jednak nie pobrało wiadomości bieżących, od momentu awarii. Cały czas synchronizacja jest wykonywana. Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 23 Marca 2023 Udostępnij Napisano 23 Marca 2023 w Poczta home (po awarii) - synchronizuje "w kółko" W celu dalszej analizy problemu konieczne będzie przesłanie bazy danych do firmy InsERT: W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 29 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2023 w Poczta home (po awarii) - synchronizuje "w kółko" Zgodnie z życzeniem wysłałem bazę danych oraz logi diagnostyczne. Czy coś wiadomo? Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 30 Marca 2023 Udostępnij Napisano 30 Marca 2023 w Poczta home (po awarii) - synchronizuje "w kółko" Dzień dobry, problem jest nadal w trakcie analizy. Link to postu
Polecane posty