M K 0 Napisano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2023 w Usunięte zamówienie - rezerwacja dostaw Witam, mam dziwny przypadek. Usunąłem stare zamówienia, które robiły rezerwację dla danego produktu. Wiem, że powinienem je anulować, natomiast je usunąłem. Mam taki problem, że stan asortymentu danego produktu nie zgadza mi się. Po przeanalizowaniu, zauważyłem (w informatorze)danego produktu, że wyświetla się Rezerwacja dostaw ze stanem większym od 0. Znalazłem artytkuł który powinien rozwiązać ten problem: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1509,subiekt-nexo-–-komunikat-„niewystarczajaca-ilosc-towaru-na-magazynie…”-mimo-ze-towar-jest-jak-sobie-z-tym-radzic.html?token=IjIwMjIvMDEvMDgsIDEyOjA4OjI4LS0-LCAi.wLxrcU9ufUIo3CqK_ydrdJNPdko Zastosowałem się w moim przypadku co zrobić w przypadku Rezerwacji dostaw, natomiast po wejściu w Zamówienia nie mam Zamówień ze statusem R lub C (bo zostały wcześniej usunięte). Co mogę w takim przypadku zrobić, aby zdjąć z rezerwacji dostaw asortyment. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 200 Napisano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2023 w Usunięte zamówienie - rezerwacja dostaw Dzień dobry, polecam Raport rezerwacje asortymentu. Subiekt nexo – Jak wyliczyć raport prezentujący rezerwacje asortymentu? Link to postu
Polecane posty