Ryszard Trojanek 10 Napisano 13 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2023 w e-Archiwum Mam taki komunikat przy wybraniu w/w konfiguracji dla jednego z podmiotów Biura i nic nie mogę zrobić ( tylko Odświeżać ) . Czy mogę cos zrobić aby móc ponownie się zalogować do e-Archiwum ( prawdopodobnie było ustawione automatyczne logowanie a później zostało zmienione hasło do archiwum ). Link to postu
Rozwiązanie Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 14 Kwietnia 2023 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2023 w e-Archiwum Dzień dobry, proszę spróbować odłączyć, a następnie ponownie podłączyć konto InsERT do programu. Link to postu
Ryszard Trojanek 10 Napisano 14 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2023 w e-Archiwum Ok. dziekuję. Pomogło Link to postu
Ryszard Trojanek 10 Napisano 2 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2023 w e-Archiwum Mam jeszcze jeden problem z e-Archiwum. Nie nadpisuje się plik o takiej samej nazwie w chmurze ( na dysku nie ma problemu ). Zmusza mnie za każdym razem gdy chę wykonać archiwum na sprawdzenie czy takiego już nie ma w chmurze ( nazwy archiwów są oparte na nazwach dni tygodnia ). Dla Insert GT takie ograniczenie nie wystepuje. Czy planowane jest rozwiązanie tego problemu lub może już istnieje to poproszę o jego wskazanie ? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 3 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2023 w e-Archiwum Dzień dobry, na ten moment nie ma takiej możliwości. Natomiast zapisujemy Pana sugestię do realizacji w przyszłości, bez określonego terminu. Link to postu
Ryszard Trojanek 10 Napisano 3 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2023 w e-Archiwum Dziekuję za odpowiedź. Moim zdaniem jest to błąd programu archiwizującego w Insert Nexo i raczej powinien być rozwiązany w miarę szybko, biorąc chociażby pod uwagę uciążliwość jego obejścia. W Insert GT, tego problemu nie ma, a od strony uzytkownika ( i funkcjonalności prgramu ), to jest taka sama sama operacja archiwizowania danych w chmurze. Oczekuję jednak, w miarę szybkiego, usunięcia tego błędu programu. Link to postu
Wadim Szczyrski 4 Napisano 3 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2023 w e-Archiwum 9 godzin temu, Ryszard Trojanek napisał: Dziekuję za odpowiedź. Moim zdaniem jest to błąd programu archiwizującego w Insert Nexo i raczej powinien być rozwiązany w miarę szybko, biorąc chociażby pod uwagę uciążliwość jego obejścia. W Insert GT, tego problemu nie ma, a od strony uzytkownika ( i funkcjonalności prgramu ), to jest taka sama sama operacja archiwizowania danych w chmurze. Oczekuję jednak, w miarę szybkiego, usunięcia tego błędu programu. Im szybciej ten problem będzie rozwiązany, tym rzadziej klienci będą dokupywać przestrzeń dyskową w chmurze, w związku z czym nie spodziewam się szybkiej zmiany w tym zakresie, tym bardziej, że kiedyś ten problem na forum już był poruszany i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Link to postu
Ryszard Trojanek 10 Napisano 9 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2023 w e-Archiwum Mam jednak nadzieję że interesy biznesowe firmy Insert nie stoją w sprzeczności z wizerunkiem i rzetelnością firmy która ma setki tysięcy klientów. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 9 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2023 w e-Archiwum Tak jak wcześniej wspomniałem, mamy zapisany ten aspekt do realizacji na przyszłe wersje programu. Link to postu
Infobot nexo 99 Napisano 2 Kwietnia Udostępnij Napisano 2 Kwietnia w e-Archiwum Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 50.0.0. Fragment listy zmian: Dodano możliwość nadpisywania plików wysyłanych do e-Archiwizacji. Archiwa w chmurze będą nadpisywane po zaznaczeniu parametru "Nadpisuj pliki o tej samej nazwie bez pytania" przy tworzeniu archiwum. 1 Link to postu
Polecane posty