legend 5 Napisano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2013 w niesłuszny, złośliwy, odwetowy komentarz negatywny-Jak sobie radzicie? Jak powyżej. Z reguły nie mam czasu na spory o parę złotych, a do klienta wyhodzi się z otwartym nastawieniem, nie wszyscy chcą z tego skorzystać. NIedawno, o "pchnięciu" sprawy dalej zadecydowała sytuacja, w której klient mailem chwali towar, a do jednego ma zastrzeżenie(długa historia), po czym sekwencyjnie wystawia 6 negatywów. Co i jak prowazicie sprawy z klientami, z którymi osiągnięcie porozumienia jest niemożliwe, a komentarz krzywdzący? Sprawę skierowałem do kancelarii, pismo gotowe, w niedługim czasie wysyłamy. Pilotażowo, chcę sprawę poprowadzić, aby poznać mechanizmy jak i realne szanse na skuteczne przeciwstawienie się takiemu działaniu. Cytuj Link to postu
Patryk Tworek 39 Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 w niesłuszny, złośliwy, odwetowy komentarz negatywny-Jak sobie radzicie? Wystawić 6 negatywów i gotowe, nic nie poradzisz każdy ma prawo do własnego zdania. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2013 w niesłuszny, złośliwy, odwetowy komentarz negatywny-Jak sobie radzicie? Zamiast wydawać kasę na adwokata lepiej wydaj na polonistę, który w jednym sensownym zdaniu tak przedstawi sprawę żebyś to ty wyszedł jako ofiara. Allegro nigdy nie ingeruje w komentarze, co najwyżej jak klient się uspokoi to za obustronną zgodą mogą komentarze unieważnić. Ja bym napisał na Twoim miejscu tak: "komentarz bardzo krzywdzący i nie sprawiedliwy, firma nasza w ciągu 24 godzin od zgłoszenia zrobiła wszystko żeby rozwiązać problem klienta i wzięła wszystkie koszty na siebie ale mimo to klient... (krótko wyjaśnić)" Komentarz negatywny to nie koniec świata, popatrz na ludzi co mają po kilkadziesiąt tysięcy punktów i po kilka tysięcy negatywów i co? Dalej sprzedają i dalej dostają negatywy za te same sprawy. PS 6 jednakowych negatywnych komentarzy daje Ci 6 razy więcej miejsca niż odpowiedź tylko na jeden negatywny komentarz - możesz podzielić Twoją odpowiedź na 6 części i dokładniej wyjaśnić sprawę Cytuj Link to postu
aga2013 0 Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 w niesłuszny, złośliwy, odwetowy komentarz negatywny-Jak sobie radzicie? Może i pierwszy komentarz negatywny,ale uwierz mi, ze nie ostatni. Ludzie teraz są naprawdę dziwni i często mijają się z prawdą. Cytuj Link to postu
2siema 0 Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 w niesłuszny, złośliwy, odwetowy komentarz negatywny-Jak sobie radzicie? Dla mnie najgorsze jest, ze zdarzają się też tacy "dziwni", że gdy z produktem jest coś nie tak, to nie napiszą do Ciebie i w ogóle, tylko od razu negatyw. Chyba nie tak to powinno wyglądać. Ale z tego, co zauważyłam niektórzy mają satysfakcje z tego, że kogoś obsmarują... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 783 Napisano 11 Września 2013 Udostępnij Napisano 11 Września 2013 w niesłuszny, złośliwy, odwetowy komentarz negatywny-Jak sobie radzicie? Z punktu widzenia klienta na Allegro mogę napisać, że kilkanaście nawet negatywnych komentarzy nie robi na mnie żadnego wrażenia. Podobne odczucia mają także znajomi. Często widać, że klient wystawiający negatywa w opisie czepia się trywialnych rzeczy i sam jest sobie winien. Ważna jest wtedy moim zdaniem odpowiedź sprzedawcy - dobrze, żeby była na poziomie. Raz trafiłem na sprzedawcę, który w odpowiedzi na negatywy posługiwał się językiem mocno potocznym - zdecydowanie nie skłania do kupowania u niego. Cytuj Link to postu
legend 5 Napisano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2013 w niesłuszny, złośliwy, odwetowy komentarz negatywny-Jak sobie radzicie? niestety polskim klientom, czyli poprostu ludziom daleko do poziomu np z ebay'a niemieckiego. Nowością są dla mnie komentarze odwetowe za nieodebrane przesyłki za pobraniem. Na chwilę obecną jest gotowy pozew do sądu, zaniedługo sprawa. Będę informować na bieżąco. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.