Skocz do zawartości

niesłuszny, złośliwy, odwetowy komentarz negatywny-Jak sobie radzicie?

Polecane posty

Jak powyżej. Z reguły nie mam czasu na spory o parę złotych, a do klienta wyhodzi się z otwartym nastawieniem, nie wszyscy chcą z tego skorzystać. NIedawno, o "pchnięciu" sprawy dalej zadecydowała sytuacja, w której klient mailem chwali towar, a do jednego ma zastrzeżenie(długa historia), po czym sekwencyjnie wystawia 6 negatywów. Co i jak prowazicie sprawy z klientami, z którymi osiągnięcie porozumienia jest niemożliwe, a komentarz krzywdzący?

 

Sprawę skierowałem do kancelarii, pismo gotowe, w niedługim czasie wysyłamy. Pilotażowo, chcę sprawę poprowadzić, aby poznać mechanizmy jak i realne szanse na skuteczne przeciwstawienie się takiemu działaniu.

 

 

Link to postu

Zamiast wydawać kasę na adwokata lepiej wydaj na polonistę, który w jednym sensownym zdaniu tak przedstawi sprawę żebyś to ty wyszedł jako ofiara.

 

Allegro nigdy nie ingeruje w komentarze, co najwyżej jak klient się uspokoi to za obustronną zgodą mogą komentarze unieważnić.

 

Ja bym napisał na Twoim miejscu tak: "komentarz bardzo krzywdzący i nie sprawiedliwy, firma nasza w ciągu 24 godzin od zgłoszenia zrobiła wszystko żeby rozwiązać problem klienta i wzięła wszystkie koszty na siebie ale mimo to klient... (krótko wyjaśnić)"

 

Komentarz negatywny to nie koniec świata, popatrz na ludzi co mają po kilkadziesiąt tysięcy punktów i po kilka tysięcy negatywów i co?

Dalej sprzedają i dalej dostają negatywy za te same sprawy.

 

PS 6 jednakowych negatywnych komentarzy daje Ci 6 razy więcej miejsca niż odpowiedź tylko na jeden negatywny komentarz - możesz podzielić Twoją odpowiedź na 6 części i dokładniej wyjaśnić sprawę ;)

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Z punktu widzenia klienta na Allegro mogę napisać, że kilkanaście nawet negatywnych komentarzy nie robi na mnie żadnego wrażenia. Podobne odczucia mają także znajomi. Często widać, że klient wystawiający negatywa w opisie czepia się trywialnych rzeczy i sam jest sobie winien. Ważna jest wtedy moim zdaniem odpowiedź sprzedawcy - dobrze, żeby była na poziomie. Raz trafiłem na sprzedawcę, który w odpowiedzi na negatywy posługiwał się językiem mocno potocznym - zdecydowanie nie skłania do kupowania u niego.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...