Skocz do zawartości

customer service - brak supportu

Polecane posty

INS-294359

INS-856947

 

Zglosilem takie dwa tickety online.

Jeden dotyczy tego, ze mam rewizora na biuro rachunkowe 10 licencji, kupilem za pomoca strony insertu dokumenty OCR na biura, ale w systemie konto.insert.com.pl brak mozliwosci aktywowania portalu biura.

Drugi dotyczy tego, ze skoro cena jest ta sama, a ja moge byc swoim jedynym wewnętrznym, klientem to mozemy zamienic ta licencje na dokumenty (jednej) firmy tak, zebym sobie korzystal ?

 

I co ? i g...o :)

dostarczam screeny licencji i brak mozliwosci pomocy

 

Drodzy Państwo z insertu.

Prosze zadzwoncie do mnie i rozwiazmy problem w jednej rozmowie telefonicznej.

Dzial sprzedazy potrafi raz w tygodniu dzwonic i oferowac cos do sprzedazy

 

Link to postu

Dzień dobry,

w przypadku problemów z obsługą i realizacją usług – zalecamy kontakt bezpośrednio z pomocą techniczną (np. formularz kontaktowy), gdyż forum zgodnie z regulaminem jest ograniczone do dyskusji tylko o wybranych programach, produktach i usługach firmy InsERT, zgodnie z opisami poszczególnych działów.

 

Analizując korespondencję z przytoczonych zgłoszeń, to na jedno z nich nie została udzielona przez Pana odpowiedź (przyp. INS-856947), a w drugim odpowiedzi są udzielane na bieżąco, gdzie dodatkowe pytania pozwalają zrozumieć istotę problemu i Pańskie oczekiwania. Proszę o cierpliwość i zachowanie kultury wypowiedzi.

Link to postu

INS-856947 - zostala udzielona odpowiedz, ze moge sobie kupic nowy pakiet "dokumenty firmy" co w zadnym stopniu nie rozwiazuje problemu blednego zakupu.

Oczywiscie, ze moge - natomaist nie rozwiazuje to istoty sprawy na ktora zwracam uwage, a brzmi:

 

- kupilem licencje na 10 podmiotow, a nie moge aktywowac portalu biura dla uzytkownika

Link to postu

Portal Biura jest przeznaczony dla klientów biura, więc jeżeli ma Pan wybrany odpowiedni typ podmiotu, to bez problemu go uruchomi. W innym przypadku (dla typu podmiotu zwykły) może Pan korzystać z Dokumentów firmy – nawet dla biura rachunkowego lub zmienić typ podmiotu na biurowy klienta zgodnie z artykułem e-Pomocy technicznej.

 

We wspomnianym zgłoszeniu przy braku odpowiedzi na pytanie, jaki typ podmiotu został wybrany na podmiocie, z którego Państwo korzystają, odpowiedzi określały standardowe działania z informacją, że to Dokumenty firmy przeznaczone są dla przedsiębiorstw prowadzących własną księgowość.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...