Skocz do zawartości

Podwójny rozrachunek przy metodzie kasowej


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Arkadiusz Cieśla,

Polecane posty

Dzień dobry,

Podmiot jest na metodzie kasowej i korzysta z portalu biura. Udało mi się ustawić schematy tak, by wszystko działało tak, jak wymaga tego metoda kasowa, jednak po zapisaniu faktury tworzą mi się dwa rozrachunki. Kombinowałam w schemacie dekretacji, jednak bez efektu. Proszę o pomoc.

Link to postu
  • 3 tygodnie później...
W dniu 11.06.2023 o 18:11, Andrzej Kubik napisał:

A jak ma ktoś Pani pomóc skoro nic nie wiadomo?
Najpierw proszę pokazać schemat, tym szczegóły pozycji "rozrachunkowej" i podać wersję programu.

 

ja juz zglaszalem to kilkukrotnie - nie da sie tego opisac, bo mechanizm jest losowy

U mnie wystepuje co xx razy przy zapisaniu faktury kosztowej - po prostu tworza sie 2 rozrachunki

Link to postu
  • Rozwiązanie

Proszę zerknąć do schematu dekretacji i ustawić następujące parametry:
 

Sekcja ZAPIS VAT - OPIS, na pozycji Tryb dekretacji rozrachunków: Podłącz z dekretu, bądź z dokumentu i kontynuuj.

Sekcja ZAPIS VAT - SZCZEGÓŁY, na pozycji Miesiąc naliczenia: Wyznacz na podstawie rozliczeń (dla metody kasowej).

Sekcja POZYCJE ZAPISU (konto 200/210) należy przy danym koncie ustawić Tryb dekretacji rozrachunków: Podłącz lub utwórz nowy.

Link to postu
W dniu 3.07.2023 o 09:30, Arkadiusz Cieśla napisał:

Proszę zerknąć do schematu dekretacji i ustawić następujące parametry:
 

Sekcja ZAPIS VAT - OPIS, na pozycji Tryb dekretacji rozrachunków: Podłącz z dekretu, bądź z dokumentu i kontynuuj.

Sekcja ZAPIS VAT - SZCZEGÓŁY, na pozycji Miesiąc naliczenia: Wyznacz na podstawie rozliczeń (dla metody kasowej).

Sekcja POZYCJE ZAPISU (konto 200/210) należy przy danym koncie ustawić Tryb dekretacji rozrachunków: Podłącz lub utwórz nowy.

Dziękuję, pomogło! :)

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...