MB Mega 0 Napisano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2023 w Podaj język oferty. Od wczoraj pojawia mi się błąd przy wystawianych ofertach. "Podaj język oferty." O co chodzi?? Nigdzie nie widzę żadne opcji języka. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2023 w Podaj język oferty. Która wersja Sello? Cytuj Link to postu
MB Mega 0 Napisano 15 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2023 w Podaj język oferty. 1,42,6 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2023 w Podaj język oferty. Proszę zaktualizować program do najnowszej wersji (1.43), gdzie były dodane odpowiednie poprawki dostosowujące Sello do wymagań Allegro. Cytuj Link to postu
Mariusz Brzeziński 1 Napisano 28 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2023 w Podaj język oferty. Dzień dobry, mam wersję 1.42.8, proszę powiedzieć czy jeśli ściągnę wersję 1.43 to sam bez pomocy instalatora jestem w stanie ją zainstalować i uruchomić ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2023 w Podaj język oferty. Wystarczy zainstalować nowszą wersję i podczas pierwszego uruchomienia (najlepiej na komputerze pełniącym rolę serwera jeśli taki jest) wybrać opcję aktualizacji bazy danych i podać hasło Szefa, jeśli było wprowadzone. Cytuj Link to postu
Mariusz Brzeziński 1 Napisano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2023 w Podaj język oferty. Dzień dobry, mam wersję 1.42.8, proszę powiedzieć czy jeśli ściągnę wersję 1.43 to sam bez pomocy instalatora jestem w stanie ją zainstalować i uruchomić ? Cytuj Link to postu
Mariusz Brzeziński 1 Napisano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2023 w Podaj język oferty. Teraz, Mariusz Brzeziński napisał: Dzień dobry, mam wersję 1.42.8, proszę powiedzieć czy jeśli ściągnę wersję 1.43 to sam bez pomocy instalatora jestem w stanie ją zainstalować i uruchomić ? 6 godzin temu, Bartosz Rosa napisał: Wystarczy zainstalować nowszą wersję i podczas pierwszego uruchomienia (najlepiej na komputerze pełniącym rolę serwera jeśli taki jest) wybrać opcję aktualizacji bazy danych i podać hasło Szefa, jeśli było wprowadzone. Czy w takiej sytuacji należy kliknąć zignoruj ? Cytuj Link to postu
Mariusz Brzeziński 1 Napisano 29 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2023 w Podaj język oferty. (edytowane) W dniu 29.06.2023 o 15:43, Mariusz Brzeziński napisał: Dzień dobry, mam wersję 1.42.8, proszę powiedzieć czy jeśli ściągnę wersję 1.43 to sam bez pomocy instalatora jestem w stanie ją zainstalować i uruchomić ? W dniu 29.06.2023 o 08:44, Bartosz Rosa napisał: Wystarczy zainstalować nowszą wersję i podczas pierwszego uruchomienia (najlepiej na komputerze pełniącym rolę serwera jeśli taki jest) wybrać opcję aktualizacji bazy danych i podać hasło Szefa, jeśli było wprowadzone. Czy w takiej sytuacji należy kliknąć zignoruj ? Zainstalowałem wersję 1.43.1 ale po instalacji przy próbie stworzenia dokumentu sprzedaży wyskakuje mi informacja że system sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo i zupełnie nie wiem co to znaczy, proszę o pomoc Edytowane 30 Czerwca 2023 przez Bartosz Rosa Zdjęcia usunięte ze względu na widoczne dane osobowe. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 30 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2023 w Podaj język oferty. Proszę wejść do raportu i sprawdzić pierwszy błąd jaki się pojawia po uruchomieniu programu - najlepiej wyczyścić raport i zrestartować program, po czym przejść do raportu. Po uruchomieniu programu Sello nawiązuje połączenie z Subiektem i najwyraźniej pojawia się wtedy jakiś problem, który zostanie odnotowany. Kolejne błędy są już wynikiem tego pierwszego. Prawdopodobnie jednak chodzi o wersję Subiekta nexo, wymagana jest wersja najnowsza czyli 46 do współpracy z Sellop 1.43.1. Trzeba zatem również zaktualizować nexo. Cytuj Link to postu
Mariusz Brzeziński 1 Napisano 30 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2023 w Podaj język oferty. W dniu 29.06.2023 o 15:43, Mariusz Brzeziński napisał: Dzień dobry, mam wersję 1.42.8, proszę powiedzieć czy jeśli ściągnę wersję 1.43 to sam bez pomocy instalatora jestem w stanie ją zainstalować i uruchomić ? W dniu 29.06.2023 o 08:44, Bartosz Rosa napisał: Wystarczy zainstalować nowszą wersję i podczas pierwszego uruchomienia (najlepiej na komputerze pełniącym rolę serwera jeśli taki jest) wybrać opcję aktualizacji bazy danych i podać hasło Szefa, jeśli było wprowadzone. Czy w takiej sytuacji należy kliknąć zignoruj ? Zainstalowałem wersję 1.43.1 ale po instalacji przy próbie stworzenia dokumentu sprzedaży wyskakuje mi informacja że system sprzedaży nie uruchomił się prawidłowo i zupełnie nie wiem co to znaczy, proszę o pomoc Godzinę temu, Bartosz Rosa napisał: Proszę wejść do raportu i sprawdzić pierwszy błąd jaki się pojawia po uruchomieniu programu - najlepiej wyczyścić raport i zrestartować program, po czym przejść do raportu. Po uruchomieniu programu Sello nawiązuje połączenie z Subiektem i najwyraźniej pojawia się wtedy jakiś problem, który zostanie odnotowany. Kolejne błędy są już wynikiem tego pierwszego. Prawdopodobnie jednak chodzi o wersję Subiekta nexo, wymagana jest wersja najnowsza czyli 46 do współpracy z Sellop 1.43.1. Trzeba zatem również zaktualizować nexo. tak po aktualizacji subiekta do najnowszej wersji wszystko ruszyło i działa dziękuję za podpowiedź ! 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.