Tomasz Sawczuk 0 Napisano 24 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2023 w Program nie odpowiada.Przy odpalaniu Subiekt GT Proszę o pomoc od jakiegoś czasu program Subiekt GT nie chce się prawidłowo zamknąć i otworzyć , zajmuje to bardzo długi czas , nie raz muszę próbować kilkanaście razy z podobnym skutkiem.w U góry informacja ( Brak odpowiedzi ) i niestety muszę zamykać menagerem Windows. Komputer Windows 10 i5 16 gb ram. ( Procesy w tle nie zaburzają pracy procesora. ) Przypuszczam że po którejś z kolej aktualizacji rejestr jest mocno zapchany. Co mogę zrobić oprócz instalacji od nowa ? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 26 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2023 w Program nie odpowiada.Przy odpalaniu Subiekt GT Dzień dobry, czy korzysta Pan z Windows Defender? Link to postu
Tomasz Sawczuk 0 Napisano 26 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2023 w Program nie odpowiada.Przy odpalaniu Subiekt GT Tak mam uruchomiony. Link to postu
Tomasz Sawczuk 0 Napisano 26 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2023 w Program nie odpowiada.Przy odpalaniu Subiekt GT Link to postu
Rozwiązanie Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 26 Czerwca 2023 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2023 w Program nie odpowiada.Przy odpalaniu Subiekt GT Może niejasno się wyraziłem, chodziło mi o ochronę antywirusową systemu Windows. Proszę spróbować usunąć zawartość folderu: "C:\ProgramData\InsERT\InsERT GT\Aktualizacje", w którym znajdują się pobrane pliki aktualizacji InsERT GT. Lub wyłączyć w miarę możliwości na kilka minut ochronę antywirusową i wtedy sprawdzić działanie programu. 1 Link to postu
Tomasz Sawczuk 0 Napisano 26 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2023 w Program nie odpowiada.Przy odpalaniu Subiekt GT 8 minut temu, Arkadiusz Cieśla napisał: Proszę spróbować usunąć zawartość folderu: "C:\ProgramData\InsERT\InsERT GT\Aktualizacje", w którym znajdują się pobrane pliki aktualizacji InsERT GT. Ten plik ma 26 GB można go bezpiecznie usunąć ? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 26 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2023 w Program nie odpowiada.Przy odpalaniu Subiekt GT (edytowane) Tak jak wspomniałem w folderze Aktualizacje znajdują się pliki instalacyjne. Można zawartość folderu usunąć lub przenieść do innego miejsca na komputerze. Edytowane 26 Czerwca 2023 przez Arkadiusz Cieśla 1 Link to postu
Andrzej Kubik 1 103 Napisano 26 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2023 w Program nie odpowiada.Przy odpalaniu Subiekt GT (edytowane) 6 minut temu, Tomasz Sawczuk napisał: Ten plik ma 26 GB można go bezpiecznie usunąć ? Cyba raczej folder, nie plik. W każdym razie może Pan usuwać spokojnie, nic się nie stanie. Edytowane 26 Czerwca 2023 przez Andrzej Kubik 1 Link to postu
Tomasz Sawczuk 0 Napisano 26 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2023 w Program nie odpowiada.Przy odpalaniu Subiekt GT 1 minutę temu, Andrzej Kubik napisał: Cyba raczej folder, nie plik. W każdym razie proszę nie usuwać folderu, tylko jego zawartość. Spokojnie, nic się nie stanie. Oczywiście Link to postu
Tomasz Sawczuk 0 Napisano 26 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2023 w Program nie odpowiada.Przy odpalaniu Subiekt GT Kończę wątek Rozwiązaniem problemu było rzeczywiście usunięcie 26 GB aktualizacji z tego Folderu. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Link to postu
Polecane posty