Skocz do zawartości

błąd Insert S.A. w kwestii niedostosowania JPK_V do bramek MF

Polecane posty

Ale co ma Insert odpowiedzieć skoro tak naprawdę przekazała Pani tylko wyraz swojej frustracji?
Dopóki nie zdradzi Pani jakie KONKRETNE błędy w JPK zarzuca Pani US nie ma w ogóle o czym dyskutować.
Dodam tylko że np moim klientom US nie zarzuca niepoprawności JPK, więc rzecz nie jest tak jednoznaczna jak by to wynikało z Pani postu.

Link to postu

dziękuje za zainteresowanie. Krótki opis oznacza sygnał, do Insert pisałam, zostałam zlekcewazona. Nie mam powodu pisac o konkretach, problem rozwiązałam SAMA ! Co do frustracji: każdy widzi najlepiej to co sam ma w głowie. proszę grzecznniej na przyszłość Panie Andrzeju Kubik, bo powezmę opinie o całej firmie, że jestescie arogantami, i prosze czytac ze zrozumieniem. Ja szczególnie nie popieram takich arbitralnych wypowiedzi , zwłaszcza mężczyzn wobec kobiet. Nie będę polecać Inserta . Moja opinia po kilku latach zmieniła się na taką, że Insert nie dba juz o klientow, ani o aktualizacje, za ktore płacę. I słysze od innych księgowych podobne opinie.

Link to postu

Pani opinia jest Pani sprawą, ja nie widzę powodu do przepraszania. Wszystko co napisałem mogę jedynie powtórzyć.

Nie wiem co innego niż frustracja miałoby uzasadniać pisanie posta bez szczegółów, a potem informowanie że poradziła sobie Pani sama?
Nie pomogła Pani nikomu, kto mógłby mieć takie same problemy, a jedynie ma Pani pretensje.

NB nie jestem pracownikiem formy Insert, co widać 2 moim profilu.

Link to postu
19 minut temu, Margarita Busler napisał:

pozdrawiam serdecznie, najważniejsze to tkwić przy swoim Panie serwisancie, i nie zmieniać zdania, a jeszcze czytać ze zrozumieniem. Obym na Pana nigdy nie trafiła w serwisie.

A my nadal nie wiemy w czym jest problem. Wpadła tu Pani tylko ponarzekać i oburzać się na ludzi chcących pomóc.

 

Przy takim Pani podejściu wyrazy współczucia należą się serwisantowi, który na Panią trafi.

Edytowane przez Paweł B
  • Lubię to 1
Link to postu

Na 90% podejrzewam, że w przypadku osoby fizycznej p. Margarita nie miała zaznaczonego ptaszka w danych podmiotu, że osoba fizyczna do deklaracji. I urząd zaczął cofał takie JPK-i, pewnie otrzymali aktualizację swojego oprogramowania. Ale od zawsze było tak, że jeśli była osoba fizyczna to trzeba było zaznaczyć ptaszka i wybrać osobę.

Edytowane przez Marek Francuz
Link to postu

Szanowna Pani, nikt nie jest w stanie zweryfikować problemu, jeśli nie zostanie on opisany w odpowiedni sposób. Jeśli problem pojawi się w przyszłości proszę opisać go ze szczegółami poprzez formularz kontaktowy. Proszę też o zachowanie kultury wypowiedzi. Analizując poprzednie zgłoszenia, w każdym wypowiadała się Pani w niekulturalny sposób oraz nie wykonywała rzeczy, o które prosił konsultant. Temat zamykam, ponieważ nie ma w nim żadnej merytoryki, która pomoże w przyszłości innym użytkownikom.

Link to postu
Użytkownik forum
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...