Michał Dąbrowski 3 Napisano 30 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2023 w Praca w sieci Dzień dobry Szukam potwierdzenia co może być przyczyną dość wolnego przeliczania i zapisywania deklaracji (np. zaliczka na podatek czy miesięczna podstawa zdrowotnej) na stanowisku klienckim, program potrafi się zawiesić przy deklaracji na kilkanaście-kilkadziesiąt sekund co jest dość uporczywe Czy to będzie wina sprzętu? Stanowisko klienckie to stosunkowo nowy sprzęt, i5 12 generacji 16GB RAM. Łączy się ze stanowiskiem głównym poprzez sieć Wi-Fi , komputer główny jest znowu dość leciwy jednak przy pracy bezpośrednio na nim nie zauważyłem takich opóźnień, wszystko działa bardzo sprawnie. Czy może jednak wina sieci? Nie chciałbym zmieniać sprzętu gdyby miało okazać się, że to jednak nie to Link to postu
Paweł Szczygieł 36 Napisano 30 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2023 w Praca w sieci Zacząłbym od pracy po kablu - LAN zamiast WiFi. Wyeliminuje to medium pomiędzy serwerem a klientem. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 30 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2023 w Praca w sieci Godzinę temu, Michał Dąbrowski napisał: Czy może jednak wina sieci? Co Pana powstrzymało, aby sprawdzić - podłączyć ten komputer do sieci kablem ? Link to postu
Michał Dąbrowski 3 Napisano 30 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2023 w Praca w sieci (edytowane) 18 minut temu, Daniel Kozłowski napisał: Co Pana powstrzymało, aby sprawdzić - podłączyć ten komputer do sieci kablem ? Brak karty sieciowej w laptopie-stanowisku klienckim i brak kabla. Ale już zamówione i zrobię to. Generalnie prace w sieci ustawiłem w zeszłym tygodniu, wcześniej komputery pracowały po prostu niezależnie Edytowane 30 Czerwca 2023 przez Michał Dąbrowski Link to postu
Polecane posty