Skocz do zawartości

problemy z łączeniem z bazą danych subiekt nexo i rachmistrz nexo pro po aktualizacji

Polecane posty

Witam, po aktualizacji subiekta nexo- mamy problem z połączeniem bazy danych, sprawa była zgłaszana:

były wdrożone proponowane próby naprawy- nic to nie dało, Pomoc zdalna techników też nic nie dała- teraz czytam, iż wymagania systemowe się zmieniają plus Insert wysłała komunikat :

 

PYTANIE: czy po aktualizacji, którą Insert proponuje w programie- też mają Państwo problemy?

może mają Państwo rozwiązania?- bazy danych nie łączą się z programami po aktualizacji- ani subiekt nexo, ani ramchmistrz nexo pro- programy się nie włączają

 

czy odinstalować programy ? co zrobić z bazami ?   dodam, iż mamy e-archiwizacje- kwestia tego, że uaktualnienie też nie działają na stronie insert ? wyskakuje błąd:

"Błąd aplikacji

Wystąpił błąd aplikacji odpowiedzialnej za wygenerowanie strony o podanym adresie. Prosimy spróbować ponownie za jakiś czas. Jeżeli problem będzie się powtarzał, prosimy zawiadomić opiekuna systemu wysyłając list na adres webmaster@insert.com.pl."- sprawę zgłosiłam- dostałam stronę z aktualizacjami:

https://ftp.insert.com.pl/pub/aktualizacje/InsERT_nexo

pytanie czy pobierać i instalować- czy problem,y się nie pogłębią?

 

 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu i inf. czy też mają Państwo problemy z łączeniem z bazą danych?

 

 

pozdrawiam

Agnieszka

 

 

 

 

 

Link to postu
Godzinę temu, Hubert HUNEK napisał:

Pomoc zdalna techników też nic nie dała

Cóż to za "technicy" ? Jak podsumowali swoje prace ?

 

Godzinę temu, Hubert HUNEK napisał:

PYTANIE: czy po aktualizacji, którą Insert proponuje w programie- też mają Państwo problemy?

Nie.

 

 

Link to postu
Użytkownik forum
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...