Skocz do zawartości

wczytywanie zwolnień z ZUS PUE

Polecane posty

Jeżeli wczytuje Pan zwolnienia z plików w formacie ZIP niestety jest błąd - zostanie on naprawiony w wersji 46.0.2, która ukaże się już niebawem.


Można obejść problem w następujące sposoby:.
1. W pliku ZIP spakowane zostały zwolnienia (lub zwolnienie) w formacie XML.
   Można wypakować te pliki XML  i wczytywać w nexo (te pliki XML a nie ZIP)

 

ewentualnie:

2. Importować raporty bezpośrednio z PUE
3. Pobrać z PUE pliki w formacie CSV

 

 

 

Link to postu
  • 7 miesięcy temu...

Składka chorobowa jest zaznaczona:

image.thumb.png.3e1d867c25b38247d8cc4512755f2638.png

natomiast w type umoów ta umowa nie ma zaznaczonego tego wskaźnika i co gorsza nie moża tego już zmienić bo ta umowa już wykorzystywany dla innych zleceniobiorców . 

image.png.d0388d807d0426c16bc005380fbc00d3.png

 

Czy coś da się z tym zrobić poza zdefiniowanie nowego typu umowy - zlecenia gdzie ten składnik już jest zaznaczony ?

 

Link to postu

Ok. Dziękuję za odpowiedź.  Pojawił się jeszcze jeden problem. Ten zleceniobiorca pracował tylko 1 dzień ( 8 godz. ) . ECP :

image.png.7edb6146bf630a64ea95b0952ddaba42.png

Niestety na rachunku kwota wynagrodzenia jest 0.  

image.png.3d5ccc07972c228f5b4667923ba96f20.png

 

Zleceniobirca liczony jest wg stwaki godzinowej x liczba godzin.

image.thumb.png.be723952338f7919354ccd148ffa137a.png

 

Może Pan pomóc wyjaśnić ten problem ?  Generalnie chodzi nam o to aby wynagrodzenie było płatne wg ilości przepracowanych godzin a informacja o L4 potrzebna do Z-3 i do wykazania na RSA ( zleceniobiorca podlega pełnym ubezpieczeniom )

Link to postu

Coś się nie zgadza - na umowie widać stawkę 28,10, a w analizatorze 27,70 - czy to na pewno te same umowy?

Liczba godzin także się nie zgadza - czy to na pewno rachunek za ten sam miesiąc co widoczna sumaryczna? Czy rachunek został przeliczony po zmianie w sumarycznej?

Czy na pewno w planie pracy miał być tylko jeden dzień do przepracowania?

Czy absencja została wprowadzona do programu? Czy tylko zmieniono dane w sumarycznej?

Link to postu

Wszystkie dane są poprawnie przekazane.  Natomiast to czego nie przekazałem to fakt że przeliczamłem ten rachunek ( "Przelicza" )  który wcześniej był wygenerowany wg poprzedniego typu umowy,  licząc na to że  Gratyfikant weźmie pod uwagę już nowe ustawienia w ECP ( porpzednie zostały skasowane w trakcie podmiany umów obowiązujacych za ten okres - luty 2024 ).  Po skasowaniu starego wyngarodzenia i ponowne jego wygenerowania,  już wg nowego typu umowy, jest już OK !!.  Dziękuję za "naprowadzenie" ( jak się okazało , skutecznie ) w pszukiwaniu przyczyn problemu. 

  • Lubię to 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...