Łukasz S 0 Napisano 12 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2023 w Sello <-> Nexo Pro - problem z połączeniem (edytowane) Dzień dobry. Wyskakuje nam błąd jak na foto. Wczoraj wczytałem nową licencję, lecz nie jestem pewien czy problem wystąpił przed, czy już po wczytaniu... Bardzo proszę o pomoc. Edytowane 12 Lipca 2023 przez Łukasz S Cytuj Link to postu
Łukasz S 0 Napisano 12 Lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2023 w Sello <-> Nexo Pro - problem z połączeniem Aktualizacja NEXO do nowej wersji pomogła... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 13 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2023 w Sello <-> Nexo Pro - problem z połączeniem Tak. Błędy o treści nie można załadować typu... albo nie można załadować zestawu... przy synchronizacji Sello z Subiektem nexo oznaczają najczęściej, że są zainstalowane niekompatybilne ze sobą wersje Sello i nexo. Na naszej stronie publikujemy zestawienie kompatybilnych wersji: https://www.sello.pl/o-programie/szczegolowy-opis/ => Współpraca z systemami sprzedaży Subiekt GT oraz Subiekt nexo Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.