Skocz do zawartości

Zerowanie towaru w paczce

Polecane posty

Niekiedy (rzadko, pewnie kilka razy w roku) zdarza się, że w paczce zamiast prawidłowej ilości towaru Sello wpisuje zero.  Nie pamiętam, jak to było wcześniej, ale dziś jest nawet wpis w historii dot. zmiany listy towarów, jednak pracownik, który rzekomo ją zmienił twierdzi, że nic o tym nie wie - i nie mam podstaw, żeby mu nie wierzyć, zwłaszcza że nie zajmuje się obsługą wysyłki.  Na wszelki wypadek zrzut ekranu, choć wiele on raczej nie wnosi.  W transakcji jest jeden egz. książki.

paczka_z_zerem_towaru.thumb.png.fbc240482b387c05e2507930a8cee848.png

 

Dodatkową kwestią powodującą, że jest to uciążliwe jest blokada możliwości zmiany liczby egz. towaru w sytuacji gdy przesyłka jest na liście wysyłkowej - w momencie, gdy pracownik przeoczy ten błąd nie ma jak go łatwo skorygować.  W związku z tym proponuję usunąć tę blokadę - tym bardziej, że jest niekonsekwentna (towary można dodawać do paczki lub z niej usuwać w momencie gdy paczka jest na liście wysyłkowej).

Link to postu

tadzimir.pl sprawdź czy czasami do tego klienta nie masz lustrzanej paczki, u mnie tak się zazwyczaj dzieje gdy:

 

- mam gotową transakcję z dokumentem wstępnym

- modyfikuję ręcznie listę towarów w transakcji

- rejestruję pełną wpłatę -> tworzę paczkę

 

aby ten problem wyeliminować po modyfikacji listy towarów należy zrobić synchronizację z subiektem, a dopiero później zarejestrować pełną wpłatę.

Link to postu

To raczej nie ten przypadek.  Zamówienie utworzone w środę wieczorem, w czwartek tuż po 10 rano pracownik zatwierdził formularz i przyjął wpłatę, natomiast w historii transakcji nie ma nic nt. zmiany listy towarów, nie miałaby ona zresztą uzasadnienia.  Jedyne, co się zmieniło to opłata za przesyłkę i formalnie adres (skopiowany z formularza, ale identyczny).  Nie wiem, kiedy dokładnie była utworzona paczka, raczej dopiero po południu.

Zapomniałem zapytać pracownika, jak wygląda wydruk listy wysyłkowej dla tej paczki (czy jest tam prawidłowo 1 egz., czy zero).  Może jeszcze nie poszła do niszczarki i jutro się dowiem.

Link to postu

Udało mi się odtworzyć historię tego błędu.  Paczka utworzona była na pewno w czwartek, wydrukowana w piątek o 09:05 i na wydruku jest wszystko OK.  Jednocześnie mam wpis w historii również z 09:05 "Zmieniono listę towarów".

Jak wcześniej pisałem błąd pojawia się rzadko, więc może być trudny do zdiagnozowania.  Jednocześnie nie byłby specjalnie uciążliwy, gdyby można go było po prostu skorygować (tzn. poprawić z powrotem liczbę egz. towaru na właściwą).  Niestety w 99% przypadków w momencie wykrycia błędu paczka jest już na liście wysyłkowej, więc modyfikacja listy towarów jest niemożliwa, sugeruję usunięcie tej blokady.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...