tadzimir.pl 155 Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 w Zerowanie towaru w paczce Niekiedy (rzadko, pewnie kilka razy w roku) zdarza się, że w paczce zamiast prawidłowej ilości towaru Sello wpisuje zero. Nie pamiętam, jak to było wcześniej, ale dziś jest nawet wpis w historii dot. zmiany listy towarów, jednak pracownik, który rzekomo ją zmienił twierdzi, że nic o tym nie wie - i nie mam podstaw, żeby mu nie wierzyć, zwłaszcza że nie zajmuje się obsługą wysyłki. Na wszelki wypadek zrzut ekranu, choć wiele on raczej nie wnosi. W transakcji jest jeden egz. książki. Dodatkową kwestią powodującą, że jest to uciążliwe jest blokada możliwości zmiany liczby egz. towaru w sytuacji gdy przesyłka jest na liście wysyłkowej - w momencie, gdy pracownik przeoczy ten błąd nie ma jak go łatwo skorygować. W związku z tym proponuję usunąć tę blokadę - tym bardziej, że jest niekonsekwentna (towary można dodawać do paczki lub z niej usuwać w momencie gdy paczka jest na liście wysyłkowej). Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 w Zerowanie towaru w paczce tadzimir.pl sprawdź czy czasami do tego klienta nie masz lustrzanej paczki, u mnie tak się zazwyczaj dzieje gdy: - mam gotową transakcję z dokumentem wstępnym - modyfikuję ręcznie listę towarów w transakcji - rejestruję pełną wpłatę -> tworzę paczkę aby ten problem wyeliminować po modyfikacji listy towarów należy zrobić synchronizację z subiektem, a dopiero później zarejestrować pełną wpłatę. Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2013 w Zerowanie towaru w paczce To raczej nie ten przypadek. Zamówienie utworzone w środę wieczorem, w czwartek tuż po 10 rano pracownik zatwierdził formularz i przyjął wpłatę, natomiast w historii transakcji nie ma nic nt. zmiany listy towarów, nie miałaby ona zresztą uzasadnienia. Jedyne, co się zmieniło to opłata za przesyłkę i formalnie adres (skopiowany z formularza, ale identyczny). Nie wiem, kiedy dokładnie była utworzona paczka, raczej dopiero po południu. Zapomniałem zapytać pracownika, jak wygląda wydruk listy wysyłkowej dla tej paczki (czy jest tam prawidłowo 1 egz., czy zero). Może jeszcze nie poszła do niszczarki i jutro się dowiem. Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2013 w Zerowanie towaru w paczce Udało mi się odtworzyć historię tego błędu. Paczka utworzona była na pewno w czwartek, wydrukowana w piątek o 09:05 i na wydruku jest wszystko OK. Jednocześnie mam wpis w historii również z 09:05 "Zmieniono listę towarów". Jak wcześniej pisałem błąd pojawia się rzadko, więc może być trudny do zdiagnozowania. Jednocześnie nie byłby specjalnie uciążliwy, gdyby można go było po prostu skorygować (tzn. poprawić z powrotem liczbę egz. towaru na właściwą). Niestety w 99% przypadków w momencie wykrycia błędu paczka jest już na liście wysyłkowej, więc modyfikacja listy towarów jest niemożliwa, sugeruję usunięcie tej blokady. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.