Skocz do zawartości

ING online

Polecane posty

wczoraj uruchomiliśmy ING online

 

1. czy da się za jednym zamachem pobrać przelewy z wszystkich rachunków? czy trzeba każdorazowo przełączać rachunek i klikać pobierz?

 

 

2. jak zrobić aby pobrał się również numer wyciągu? ponieważ testowaliśmy i nadal możemy wgrać te wyciągi ręcznie przez MT940

 

czy nie powinno być jakiejś funkcji która nie pobierze tych samych transakcji?

 

image.png.2d01aa431f5dc486bf5aaf538f5bf5dd.png

 

teraz mamy 2x te same przelewy

 

jedne wgrane przez MT940 (fajnie ze widac ktory numer wyciagu)

drugie pobrane przez automat (brak nr wyciagu)

 

da sie pobrac wyciagi przez online tez? uzupelnic?

 

dzieki

Link to postu
  • 4 tygodnie później...

Dzień dobry,
Sytuacja Wyglada następująco:
[Stanowisko 1] [Osoba 1] Zainstalowane certyfikaty na [login1] ING
[Stanowisko 2] [Osoba 2] Zainstalowane nowe certyfikaty na [login1] ING

 

Problem 1: Zainstalowany certyfikat serwera z stanowiska 1 blokuje wysyłkę dyspozycji z stanowiska 2 ponieważ zgłasza brak certyfikatu serwera
Problem 2 Prefiks zleceń, wysyłka zleceń ze stanowiska 1 blokuje  prefiks zlecenia, a w programie nie da się zapisać 2 dla dwóch różnych stanowisk

 

Pytanie czy można stosować różne certyfikaty na różnych stanowiskach ale oba przydzielone do jednego loginu?

@Arkadiusz Cieśla Proszę o interwencję 

Link to postu
W dniu 5.09.2023 o 10:46, Mateusz Pyka napisał:

Pojawiają się też takie problemy:

 

image.png.e1bcffc777ef2af4883c90fcfc0cea17.png

 

o co może chodzić?

dziękuję

W Pana przypadku proszę o przesłanie logów z nexo poprzez formularz kontaktowy

W dniu 5.09.2023 o 10:16, Wojciech Michalski napisał:

Sytuacja Wyglada następująco:
[Stanowisko 1] [Osoba 1] Zainstalowane certyfikaty na [login1] ING
[Stanowisko 2] [Osoba 2] Zainstalowane nowe certyfikaty na [login1] ING

 

Problem 1: Zainstalowany certyfikat serwera z stanowiska 1 blokuje wysyłkę dyspozycji z stanowiska 2 ponieważ zgłasza brak certyfikatu serwera
Problem 2 Prefiks zleceń, wysyłka zleceń ze stanowiska 1 blokuje  prefiks zlecenia, a w programie nie da się zapisać 2 dla dwóch różnych stanowisk

 

Pytanie czy można stosować różne certyfikaty na różnych stanowiskach ale oba przydzielone do jednego loginu?

W Pana przypadku proszę powiedzieć, jaki scenariusz biznesowy stoi za taką konfiguracją.

Różne certyfikaty serwera sugerują, że chce Pan zdefiniować bankowość dla różnych kont, ale nie do końca rozumiem, dlaczego chce mieć je Pan podpięte do jednego loginu?

Link to postu
16 godzin temu, Arkadiusz Cieśla napisał:

W Pana przypadku proszę powiedzieć, jaki scenariusz biznesowy stoi za taką konfiguracją.

Różne certyfikaty serwera sugerują, że chce Pan zdefiniować bankowość dla różnych kont, ale nie do końca rozumiem, dlaczego chce mieć je Pan podpięte do jednego loginu?

certyfikat jest przyisany do komputera czyli do stanowiska. Na ten moment mamy 2 stanowiska, 2 różnych pracowników ale właściciel chciałby aby oby dwoje mogli pobierać wyciągi, nie chcąc wykupywać kolejnego dostępu w ing

Link to postu

W takim wypadku klient powinien korzystać z tego samego Certyfikatu na obu stanowiskach. W tym celu należy wygenerować paczkę z repozytorium kluczy (instrukcja znajduje się pod klawiszem F1 w programie). Następnie przenieść wygenerowane repozytorium na kolejne stanowisko (np. pendrive) i na kolejnym stanowisku nie generować ponownie Certyfikatu tylko od razu skorzystać z opcji:

MicrosoftTeams-image(2).png.f597aeafcf1aabab5e901bdde1a751d2.png

W kolejnym oknie wskazać pliki przeniesione na drugie stanowisko. Jednocześnie korzystając z tej samej wcześniej skonfigurowanej usługi bankowości on-line na tym podmiocie.

MicrosoftTeams-image(3).png.d2b987c4966b2d34073037507b59e092.png

W przypadku wspólnego loginu dla kilku użytkowników poniższa konfiguracja.

 

MicrosoftTeams-image(4).png.2e9a93f9241986a86b8c27ef58527629.png

Link to postu
  • 4 tygodnie później...

Dzień dobry, rozumiem, że po wygenerowaniu dyspozycji wysyła je Pan do banku a problem dotyczy samej ich autoryzacji?

 

W celu analizy problemu prosimy również o włączenie logów bankowości on-line (szczegóły w wiadomości prywatnej). Po włączeniu logowania proszę wykonać w programie problematyczne operacje.

Następnie prosimy o przesłanie logów z bankowości oraz danych diagnostycznych nexo poprzez formularz kontaktowy wraz z opisem wykonywanych czynności z datą i godziną wystąpienia problemu.

Link to postu

ok zrobimy jak Pan pisze

 

a co z podzielną płatnością? split payment..

ING potwierdza że jest taka możliwość a eksport z subiekta do ING w tej chwili jest możliwy tylko dla normalnych płatności

 

Panowie z serwisu AKCES przekazali do Państwa informację oraz specyfikację - proszę o informacje kiedy będzie to wdrożone bo to kolejny niekompletny moduł...

już nie mówiąc że wciąż brakuje przelewów walutowych

 

dziękuję

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Dzień dobry, jeżeli chodzi o kwestię:

W dniu 6.10.2023 o 12:41, Arkadiusz Cieśla napisał:

W celu analizy problemu prosimy również o włączenie logów bankowości on-line (szczegóły w wiadomości prywatnej). Po włączeniu logowania proszę wykonać w programie problematyczne operacje.

To nie otrzymaliśmy od Pana żadnych danych do analizy.

W dniu 17.10.2023 o 10:25, Arkadiusz Cieśla napisał:
W dniu 12.10.2023 o 09:43, Mateusz Pyka napisał:

Panowie z serwisu AKCES przekazali do Państwa informację oraz specyfikację - proszę o informacje kiedy będzie to wdrożone bo to kolejny niekompletny moduł...

 

W tym przypadku najlepiej kontaktować się z serwisantem, który zgłaszał do nas problem.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...