Mateusz Pyka 3 Napisano 2 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2023 w ING online wczoraj uruchomiliśmy ING online 1. czy da się za jednym zamachem pobrać przelewy z wszystkich rachunków? czy trzeba każdorazowo przełączać rachunek i klikać pobierz? 2. jak zrobić aby pobrał się również numer wyciągu? ponieważ testowaliśmy i nadal możemy wgrać te wyciągi ręcznie przez MT940 czy nie powinno być jakiejś funkcji która nie pobierze tych samych transakcji? teraz mamy 2x te same przelewy jedne wgrane przez MT940 (fajnie ze widac ktory numer wyciagu) drugie pobrane przez automat (brak nr wyciagu) da sie pobrac wyciagi przez online tez? uzupelnic? dzieki Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 8 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2023 w ING online Odpowiedzi udzieliłem w wiadomości prywatnej. Link to postu
Mateusz Pyka 3 Napisano 10 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2023 w ING online po aktualizacji działa poprawnie ale mam jeszcze pytanie czy do kilku użytkowników subiekta mogę dopisać to same połączenie webservice ING? dziekuje Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 14 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2023 w ING online W dniu 10.08.2023 o 12:21, Mateusz Pyka napisał: czy do kilku użytkowników subiekta mogę dopisać to same połączenie webservice ING? Dzień dobry, proszę opisać bardziej szczegółowo problem. Link to postu
Wojciech Michalski 7 Napisano 5 Września 2023 Udostępnij Napisano 5 Września 2023 w ING online Dzień dobry, Sytuacja Wyglada następująco: [Stanowisko 1] [Osoba 1] Zainstalowane certyfikaty na [login1] ING [Stanowisko 2] [Osoba 2] Zainstalowane nowe certyfikaty na [login1] ING Problem 1: Zainstalowany certyfikat serwera z stanowiska 1 blokuje wysyłkę dyspozycji z stanowiska 2 ponieważ zgłasza brak certyfikatu serwera Problem 2 Prefiks zleceń, wysyłka zleceń ze stanowiska 1 blokuje prefiks zlecenia, a w programie nie da się zapisać 2 dla dwóch różnych stanowisk Pytanie czy można stosować różne certyfikaty na różnych stanowiskach ale oba przydzielone do jednego loginu? @Arkadiusz Cieśla Proszę o interwencję Link to postu
Mateusz Pyka 3 Napisano 5 Września 2023 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2023 w ING online Pojawiają się też takie problemy: o co może chodzić? dziękuję Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 6 Września 2023 Udostępnij Napisano 6 Września 2023 w ING online Dzień dobry, temat jest analizowany. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 6 Września 2023 Udostępnij Napisano 6 Września 2023 w ING online W dniu 5.09.2023 o 10:46, Mateusz Pyka napisał: Pojawiają się też takie problemy: o co może chodzić? dziękuję W Pana przypadku proszę o przesłanie logów z nexo poprzez formularz kontaktowy. W dniu 5.09.2023 o 10:16, Wojciech Michalski napisał: Sytuacja Wyglada następująco: [Stanowisko 1] [Osoba 1] Zainstalowane certyfikaty na [login1] ING [Stanowisko 2] [Osoba 2] Zainstalowane nowe certyfikaty na [login1] ING Problem 1: Zainstalowany certyfikat serwera z stanowiska 1 blokuje wysyłkę dyspozycji z stanowiska 2 ponieważ zgłasza brak certyfikatu serwera Problem 2 Prefiks zleceń, wysyłka zleceń ze stanowiska 1 blokuje prefiks zlecenia, a w programie nie da się zapisać 2 dla dwóch różnych stanowisk Pytanie czy można stosować różne certyfikaty na różnych stanowiskach ale oba przydzielone do jednego loginu? W Pana przypadku proszę powiedzieć, jaki scenariusz biznesowy stoi za taką konfiguracją. Różne certyfikaty serwera sugerują, że chce Pan zdefiniować bankowość dla różnych kont, ale nie do końca rozumiem, dlaczego chce mieć je Pan podpięte do jednego loginu? Link to postu
Wojciech Michalski 7 Napisano 7 Września 2023 Udostępnij Napisano 7 Września 2023 w ING online 16 godzin temu, Arkadiusz Cieśla napisał: W Pana przypadku proszę powiedzieć, jaki scenariusz biznesowy stoi za taką konfiguracją. Różne certyfikaty serwera sugerują, że chce Pan zdefiniować bankowość dla różnych kont, ale nie do końca rozumiem, dlaczego chce mieć je Pan podpięte do jednego loginu? certyfikat jest przyisany do komputera czyli do stanowiska. Na ten moment mamy 2 stanowiska, 2 różnych pracowników ale właściciel chciałby aby oby dwoje mogli pobierać wyciągi, nie chcąc wykupywać kolejnego dostępu w ing Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 7 Września 2023 Udostępnij Napisano 7 Września 2023 w ING online W takim wypadku klient powinien korzystać z tego samego Certyfikatu na obu stanowiskach. W tym celu należy wygenerować paczkę z repozytorium kluczy (instrukcja znajduje się pod klawiszem F1 w programie). Następnie przenieść wygenerowane repozytorium na kolejne stanowisko (np. pendrive) i na kolejnym stanowisku nie generować ponownie Certyfikatu tylko od razu skorzystać z opcji: W kolejnym oknie wskazać pliki przeniesione na drugie stanowisko. Jednocześnie korzystając z tej samej wcześniej skonfigurowanej usługi bankowości on-line na tym podmiocie. W przypadku wspólnego loginu dla kilku użytkowników poniższa konfiguracja. Link to postu
Wojciech Michalski 7 Napisano 8 Września 2023 Udostępnij Napisano 8 Września 2023 w ING online Komunikat pojawił się przy trzecim pracowniku i próbie pobrania historii Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 11 Września 2023 Udostępnij Napisano 11 Września 2023 w ING online Rozumiem, że trzeci pracownik został skonfigurowany jak drugi? Czy trzeci pracownik korzysta z innego stanowiska? Czy na pierwszym i drugim pracowniku funkcjonalność działa poprawnie? Link to postu
Wojciech Michalski 7 Napisano 11 Września 2023 Udostępnij Napisano 11 Września 2023 w ING online 37 minut temu, Arkadiusz Cieśla napisał: Rozumiem, że trzeci pracownik został skonfigurowany jak drugi? Czy trzeci pracownik korzysta z innego stanowiska? Czy na pierwszym i drugim pracowniku funkcjonalność działa poprawnie? Dokładnie tak samo na trzecim stanowisku. Pierwszy i Drugi działa poprawnie Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 11 Września 2023 Udostępnij Napisano 11 Września 2023 w ING online 2 godziny temu, Wojciech Michalski napisał: trzecim stanowisku. Wygląda to na problem z danym stanowiskiem. Czy pracownik 1 i 2 mogą zalogować się na trzecim stanowisku i spróbować pobrać transakcje? Link to postu
Mateusz Pyka 3 Napisano 5 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2023 w ING online dzien dobry, czasami działa czasami nie np. takie błędy co to oznacza? 20sekund wcześniej przelew poszedł do banku.. Link to postu
Mateusz Pyka 3 Napisano 5 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2023 w ING online albo takie Link to postu
Mateusz Pyka 3 Napisano 5 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 5 Października 2023 w ING online jak chce zmienic status aby wyslac ponownie - pojawia sie komunikat i pojawia sie w banku do podpisu... Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 6 Października 2023 Udostępnij Napisano 6 Października 2023 w ING online Dzień dobry, rozumiem, że po wygenerowaniu dyspozycji wysyła je Pan do banku a problem dotyczy samej ich autoryzacji? W celu analizy problemu prosimy również o włączenie logów bankowości on-line (szczegóły w wiadomości prywatnej). Po włączeniu logowania proszę wykonać w programie problematyczne operacje. Następnie prosimy o przesłanie logów z bankowości oraz danych diagnostycznych nexo poprzez formularz kontaktowy wraz z opisem wykonywanych czynności z datą i godziną wystąpienia problemu. Link to postu
Mateusz Pyka 3 Napisano 12 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2023 w ING online ok zrobimy jak Pan pisze a co z podzielną płatnością? split payment.. ING potwierdza że jest taka możliwość a eksport z subiekta do ING w tej chwili jest możliwy tylko dla normalnych płatności Panowie z serwisu AKCES przekazali do Państwa informację oraz specyfikację - proszę o informacje kiedy będzie to wdrożone bo to kolejny niekompletny moduł... już nie mówiąc że wciąż brakuje przelewów walutowych dziękuję Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 17 Października 2023 Udostępnij Napisano 17 Października 2023 w ING online Przyjrzymy się temu tematowi. W dniu 12.10.2023 o 09:43, Mateusz Pyka napisał: Panowie z serwisu AKCES przekazali do Państwa informację oraz specyfikację - proszę o informacje kiedy będzie to wdrożone bo to kolejny niekompletny moduł... Link to postu
Mateusz Pyka 3 Napisano 25 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2023 w ING online czy udało się ustalić coś w tej kwestii? dziękuję Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 26 Października 2023 Udostępnij Napisano 26 Października 2023 w ING online Dzień dobry, jeżeli chodzi o kwestię: W dniu 6.10.2023 o 12:41, Arkadiusz Cieśla napisał: W celu analizy problemu prosimy również o włączenie logów bankowości on-line (szczegóły w wiadomości prywatnej). Po włączeniu logowania proszę wykonać w programie problematyczne operacje. To nie otrzymaliśmy od Pana żadnych danych do analizy. W dniu 17.10.2023 o 10:25, Arkadiusz Cieśla napisał: W dniu 12.10.2023 o 09:43, Mateusz Pyka napisał: Panowie z serwisu AKCES przekazali do Państwa informację oraz specyfikację - proszę o informacje kiedy będzie to wdrożone bo to kolejny niekompletny moduł... W tym przypadku najlepiej kontaktować się z serwisantem, który zgłaszał do nas problem. Link to postu
Mateusz Pyka 3 Napisano 26 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2023 w ING online ok ale to są przewidziane przelewy split payment? (podzielna płatność) i mam coś źle skonfigutowane czy nie ma tego system? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 26 Października 2023 Udostępnij Napisano 26 Października 2023 w ING online Dyspozycje z Mechanizmem podzielnej płatności są obsługiwane przez nasz system. 1 Link to postu
Mateusz Pyka 3 Napisano 3 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2023 w ING online W dniu 26.10.2023 o 09:23, Arkadiusz Cieśla napisał: Dyspozycje z Mechanizmem podzielnej płatności są obsługiwane przez nasz system. a jak to włączyć? wysyłają się pojedyńcze przelewy ale nie jako podzielna płatność.. Link to postu
Polecane posty