Skocz do zawartości

naliczenie wynagrodzenia za umowy

Polecane posty

Witam,

 

Po ostatniej aktualizacji zauważyłem dziwne zachowanie podczas naliczania wynagrodzenia za umowy cywilnoprawne. 

Naliczenie za miesiąc wrzesień, wypłacane w październiku wygląda standardowo.
image.png.39c5236392f43e7bc0e4641942f67b51.png

Naliczenia te były wykonywane w wersji 46.0.1 Natomiast teraz kiedy chce wykonać naliczenia za kolejny miesiąc, wybieram październik:
image.png.de4322477799072f814b7eb9fe6781c1.png

System chce ponownie dodać naliczenie za wrzesień wypłacane w październiku:
image.png.f76bcc3dc2bf4a84d9074251492b9198.png

Po naliczeniu mamy jak widać ten sam dzień do wypłaty naliczenie pochodzące z tej samej umowy zawartej na okres wrześniowy:

image.png.6a8438cd26e961f6ce77b53a0f99d4b9.png

Naliczając miesiąc październik spodziewałbym się naliczenia płatnego w listopadzie za umowę z października.

Dodam że standardowe umowy o prace naliczają się w prawidłowy sposób.

Przykładowa definicja umowy:

image.png.3db3ddd06c9a5234b49afb39d60097d2.png
Gdzie szukać przyczyny? czy jest to błąd programu czy ustawień?

 

 

 

 

Link to postu

Czy na pewno poprzednio i teraz w umowie wypłacanie rachunku jest jednorazowe?
Czy na pewno poprzednio i teraz rachunki liczone są kreatorem naliczania wynagrodzeń i jego pierwsza opcja?

image.thumb.png.3e280f371fc8894e47f943aa36ff0016.png

Coś się chyba musiało zmienić w ustawieniach umów, albo w sposobie naliczania - nie potrafimy powtórzyć takiego zachowania przy niezmiennych warunkach.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...