Skocz do zawartości

Posnet Thermal XL2 bez online

Polecane posty

Próbuję zmusić do pracy drukarkę POSNET THERMAL XL2 bez online do pracy przez sieć z subiektem ale nic nie mogę zdziałać. Obecnie działam na niej przez COM-a ale i tak pracuję na starych ustawieniach z protokołem THERMAL gdzie menadżer wydruków ciągle woła że pracuję na nieprawidłowych sterownikach do tej drukarki. Na protokole POSNET nie mogę jej zmusić do pracy. Tzn. sam test połączenia w kasiarzu normalnie przechodzi ale nie mogę wydrukować żadnego paragonu. W menadżerze wydruku wyskakuje tylko po jakimś czasie błąd komunikacji i tyle. Czy ktoś miał podobną sytuację i wie jak to ogarnąć z tą drukarką ?

Link to postu

Mimo prawidłowego ustawienia nie da się na niej drukować paragonów przez sieć. Test połączenia przechodzi ale jest też ciągle informacja że drukarka pracuje na nieprawidłowym sterowniku. Zaznaczam że jest to drukarka XL2 ale bez ONLINE. Nie ma takiej w ogóle przy wyborze w sterownikach w kasiarzu. Jest tylko XL lub XL2 Online.

Zrzut ekranu 2023-08-24 162922.png

Zrzut ekranu 2023-08-24 163221.png

Link to postu

Dziwna sytuacja bo zaczęło to działać. Nie wiem czy nie był to wynik tego że załączyłem na noc odbudowywanie indeksów w bazie. Wcześniej podchodziłem do tego kilka razy. Był też serwisant od kasy który też próbował i też był zdziwiony że nie chce to zaskoczyć. Ale teraz działa więc dziękuję za poświęcony czas.

Link to postu

Mimo wszystko chętnie poznałbym komunikat błędu, powinien odłożyć się w rejestrze transmisji.

 

9 minut temu, Łukasz Kaczmarek napisał:

Był też serwisant od kasy który też próbował i też był zdziwiony że nie chce to zaskoczyć.

Polecam wybierać jednego dostawcę - programów InsERT i urządzeń fiskalnych.

Link to postu
4 minuty temu, Łukasz Kaczmarek napisał:

W tej chwili nie pokazuje mi już tych raportów z tamtych prób (chyba że da się gdzieś wejść do historii).

6 godzin temu, Daniel Kozłowski napisał:

Mimo wszystko chętnie poznałbym komunikat błędu, powinien odłożyć się w rejestrze transmisji.

Link do tematu e-pomocy: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/648,subiekt-gt-–-gdzie-odnalezc-informacje-o-bledzie-podczas-fiskalizacji-dokumentu.html

 

--

 

6 minut temu, Łukasz Kaczmarek napisał:

Ale było zawsze po kilku sekundach wyskakiwało że Błąd komunikacji z drukarką a test połączenia przechodziło bez problemu. W każdym razie teraz działa.

To tylko moja ciekawość.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...