Mariusz Głowacki 0 Napisano 1 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2023 w KSEF - Krajowy system e-faktur Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 1 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2023 w KSEF - Krajowy system e-faktur Dziękujemy za zgłoszenie. Potwierdzamy problem z przenoszeniem się kodu GTU, stawki VAT oraz opisu księgowego. Postaramy rozwiązać te problemy do następnej wersji programu. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2023 w KSEF - Krajowy system e-faktur W dniu 1.12.2023 o 15:43, Arkadiusz Cieśla napisał: stawki VAT Tutaj małe sprostowanie. Stawka VAT w zakładce Przychód przeznaczona jest do ręcznego wprowadzania dokumentów od strony KPIR, aby w łatwy sposób przepisać wartość przychodu z KPIR do odpowiedniej stawki VAT. W przypadku wprowadzania dokumentu schematem importu w miejscu tym ustawia się "nie przepisuj" i to jest prawidłowe działanie programu, ponieważ wtedy jeżeli użytkownik zmieni wartość przychodu w KPIR, uzupełniona wcześniej tabela VAT nie ulegnie zmianie. A więc program działa w tym przypadku prawidłowo. Link to postu
Mariusz Głowacki 0 Napisano 4 Stycznia Udostępnij Napisano 4 Stycznia w KSEF - Krajowy system e-faktur Dzień dobry, W tym miesiącu mam klops! Pojawia się komunikat "Wystąpiły nieznane błędy". Z Ksefu ściągnęły mi się wszystkie faktury sprzedaży, schemat importu mam ten sam co ostatnio ale przy próbie księgowania tym schematem pojawia mi się w/w/ komunikat i nic się nie księguje Nie wiem o co chodzi. Proszę o sprawdzenie tych "nieznanych błędów" Może to kwestia dat? Mamy już 2024 i może tu się coś pomerdało systemowi ? Dziękuję i pozdrawiam Mariusz Głowacki Link to postu
Mariusz Głowacki 0 Napisano 4 Stycznia Udostępnij Napisano 4 Stycznia w KSEF - Krajowy system e-faktur i jeszcze coś takiego mi się pojawia. klient się zarzeka, że token jest prawidłowy. Link to postu
Mariusz Głowacki 0 Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia w KSEF - Krajowy system e-faktur halo! Jest tu kto? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia w KSEF - Krajowy system e-faktur W dniu 4.01.2024 o 10:15, Mariusz Głowacki napisał: Dzień dobry, W tym miesiącu mam klops! Pojawia się komunikat "Wystąpiły nieznane błędy". Z Ksefu ściągnęły mi się wszystkie faktury sprzedaży, schemat importu mam ten sam co ostatnio ale przy próbie księgowania tym schematem pojawia mi się w/w/ komunikat i nic się nie księguje Nie wiem o co chodzi. Proszę o sprawdzenie tych "nieznanych błędów" Może to kwestia dat? Mamy już 2024 i może tu się coś pomerdało systemowi ? Dziękuję i pozdrawiam Mariusz Głowacki Dzień dobry, w tym przypadku analizujemy temat, niewykluczone, że będziemy potrzebować więcej informacji. W dniu 4.01.2024 o 13:53, Mariusz Głowacki napisał: i jeszcze coś takiego mi się pojawia. klient się zarzeka, że token jest prawidłowy. Tutaj prosiłbym o weryfikację. Można wspierać się poniższym artykułem e-Pomocy. InsERT nexo – Jak przyznać uprawnienia do korzystania z KSeF dla biura rachunkowego? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia w KSEF - Krajowy system e-faktur W dniu 4.01.2024 o 10:15, Mariusz Głowacki napisał: Dzień dobry, W tym miesiącu mam klops! Pojawia się komunikat "Wystąpiły nieznane błędy". Z Ksefu ściągnęły mi się wszystkie faktury sprzedaży, schemat importu mam ten sam co ostatnio ale przy próbie księgowania tym schematem pojawia mi się w/w/ komunikat i nic się nie księguje Nie wiem o co chodzi. Proszę o sprawdzenie tych "nieznanych błędów" Może to kwestia dat? Mamy już 2024 i może tu się coś pomerdało systemowi ? Dziękuję i pozdrawiam Mariusz Głowacki Proszę powiedzieć, w jakiej wersji są pobrane e-Faktury (1) czy (2)? Link to postu
Mariusz Głowacki 0 Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia w KSEF - Krajowy system e-faktur wersja 2 Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 11 Stycznia Udostępnij Napisano 11 Stycznia w KSEF - Krajowy system e-faktur (edytowane) Jak wygląda schemat, którym próbuje Pan importować dokument? Proszę o podesłanie zrzutu okna Dane dokumentu i tej faktury, którą próbuje Pan wprowadzić (oczywiście proszę ukryć dane wrażliwe). Edytowane 11 Stycznia przez Arkadiusz Cieśla Link to postu
Mariusz Głowacki 0 Napisano 11 Stycznia Udostępnij Napisano 11 Stycznia w KSEF - Krajowy system e-faktur Poniżej dokument (bez danych wrażliwych co spowodowało usunięcie znacznika "schemat zatwierdzony") a także schemat Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 12 Stycznia Udostępnij Napisano 12 Stycznia w KSEF - Krajowy system e-faktur Niestety nie udaje się nam odtworzyć błędu na danych przykładowych. Czy korzysta Pan z blokady okresu w programie? Jaki okres obrachunkowy ma Pan wybrany? Link to postu
Mariusz Głowacki 0 Napisano 12 Stycznia Udostępnij Napisano 12 Stycznia w KSEF - Krajowy system e-faktur Dzień dobry. Mam wybrany Rok obrachunkowy 2023 i mam informację "Brak blokady". Pomimo, że na fakturze mam 12/2023 to datę wystawienia mam styczeń 2024. Może tu coś nie klika? No nic spróbuję w lutym. Może zadziała. Teraz jeszcze puściłem po staremu bez ksefa. Pozdrawiam i dziękuję Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 12 Stycznia Udostępnij Napisano 12 Stycznia w KSEF - Krajowy system e-faktur To dopytam jeszcze, jaką Pan ma aktualną wersję programu. I czy kojarzy Pan, w której wersji programu tworzył Pan ten schemat? Link to postu
Mariusz Głowacki 0 Napisano 12 Stycznia Udostępnij Napisano 12 Stycznia w KSEF - Krajowy system e-faktur Obecni ma wersję z wczoraj (1.78HF2 chyba) a schemat robiłem jeszcze w listopadzie. Link to postu
Krzysztof Pikula 25 Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia w KSEF - Krajowy system e-faktur (edytowane) Co się odwlecze, to nie uciecze, ale na ten moment to dobra wiadomość. Krajowy Systemu e-Faktur (KSeF), który miał obowiązywać w formie obligatoryjnej od 1 lipca 2024 r. zostanie wdrożony w późniejszym terminie. Ministerstwo Finansów zleci przeprowadzenie zewnętrznego audytu informatycznego dotyczącego KSeF i wskaże nowy termin wdrożenia systemu. https://www.gov.pl/web/finanse/przesuniecie-terminu-wdrozenia-obowiazkowego-ksef Edytowane 19 Stycznia przez Krzysztof Pikula Link to postu
Jolanta Bąk 0 Napisano 29 Stycznia Udostępnij Napisano 29 Stycznia w KSEF - Krajowy system e-faktur (edytowane) W dniu 4.01.2024 o 10:15, Mariusz Głowacki napisał: Dzień dobry, W tym miesiącu mam klops! Pojawia się komunikat "Wystąpiły nieznane błędy". Z Ksefu ściągnęły mi się wszystkie faktury sprzedaży, schemat importu mam ten sam co ostatnio ale przy próbie księgowania tym schematem pojawia mi się w/w/ komunikat i nic się nie księguje Dzień dobry, przygoda z KSeF rozpoczęta wczoraj (biuro rachunkowe bez aktywnej usługi Portal Biura). Przypisałam token od klienta, stworzyłam schematy importu, pobrałam e-Fakturę, jednak przy próbie zaksięgowania pojawia się komunikat "Wystąpiły nieznane błędy", to samo dzieje się przy próbie ręcznego zaksięgowania dokumentu, więc odrzucam opcję błędnego utworzenia schematu. Czy coś już wiadomo o tym błędzie? Kod systemowy e-Faktury: FA (2) Wersja programu: 1.78 HF4 (1.7804.4.5916) Edytowane 30 Stycznia przez Jolanta Bąk Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 30 Stycznia Udostępnij Napisano 30 Stycznia w KSEF - Krajowy system e-faktur Dzień dobry, w celu analizy problemu konieczne będzie przesłanie do nas bazy danych. Bazę danych proszę przesłać kontynuując numer zgłoszenia INS-24193260. W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? Link to postu
Mariusz Głowacki 0 Napisano 7 Marca Udostępnij Napisano 7 Marca w KSEF - Krajowy system e-faktur W dniu 30.01.2024 o 00:29, Jolanta Bąk napisał: Dzień dobry, przygoda z KSeF rozpoczęta wczoraj (biuro rachunkowe bez aktywnej usługi Portal Biura). Przypisałam token od klienta, stworzyłam schematy importu, pobrałam e-Fakturę, jednak przy próbie zaksięgowania pojawia się komunikat "Wystąpiły nieznane błędy", to samo dzieje się przy próbie ręcznego zaksięgowania dokumentu, więc odrzucam opcję błędnego utworzenia schematu. Czy coś już wiadomo o tym błędzie? Kod systemowy e-Faktury: FA (2) Wersja programu: 1.78 HF4 (1.7804.4.5916) Dzień dobry Pani Jolanto, Mam informację od Insertu, że błąd wynika ze zbyt długiego opisu transakcji na fakturze. Mają to naprawić i skrócić do 50 znaków. Póki co, trzeba chyba samodzielnie skrócić opis transakcji na fakturze i pójdzie. Pozdrawiam Mariusz Głowacki Link to postu
Polecane posty