Skocz do zawartości

Zmiana GT na nexo PRO (Portal i Subiekt123)

Polecane posty

Dzień dobry,

 

Od stycznia chcemy przejść na nexo PRO, nie mogłem odszukać kompleksowego tematu przejścia z GT na nexo PRO

 w związku z tym mam kilka pytań:

  • w jaki sposób podłączyć klientów z Portalu Biura ( z GT na nowy obsługiwany przez nexo)?
  • jak to zrobić aby dla klienta przesyłającego dokumenty było to możliwie najmniej uciążliwe i miał historię dokumentów  z GT( z poprzednich lat) jako ciągłość?
  • co z usługą Raporty Portalu Biura - czy usługa zostanie przeniesiona czy musze wykupić nową na  nexo?
  • co z usługą Dokumenty Insert GT - czy w nexo wykupuję nową usługę, czy można przenieść niewykorzystane strony. 
  • Subiekt123 - udostępniony Klientom - co z ta aplikacją ( inna jest pod GT inna na nexo) - czy będzie ciągłość?

 

Pozdrawiam

Paweł

Link to postu
36 minut temu, Paweł Giera napisał:

w jaki sposób podłączyć klientów z Portalu Biura ( z GT na nowy obsługiwany przez nexo)?

image.thumb.png.8367a5aa793d9fc300b5bbf6725a6fa6.png

image.png.aef6254bd2540e80c6d18499084cb2bd.png

I dalej postępujesz zgodnie z kreatorem przeniesienia.

36 minut temu, Paweł Giera napisał:

jak to zrobić aby dla klienta przesyłającego dokumenty było to możliwie najmniej uciążliwe i miał historię dokumentów  z GT( z poprzednich lat) jako ciągłość?

Będzie miał ciągłość.

36 minut temu, Paweł Giera napisał:
  • co z usługą Raporty Portalu Biura - czy usługa zostanie przeniesiona czy musze wykupić nową na  nexo?
  • co z usługą Dokumenty Insert GT - czy w nexo wykupuję nową usługę, czy można przenieść niewykorzystane strony. 

W moim przypadku wszystko się przeniosło. Nie wykupowałem nowej licencji.

36 minut temu, Paweł Giera napisał:

Subiekt123 - udostępniony Klientom - co z ta aplikacją ( inna jest pod GT inna na nexo) - czy będzie ciągłość?

Na pewno Subiekt123 jest inny dla GT a Nexo?

Edytowane przez Krzysztof Lasko
Link to postu

Jeżeli chodzi o Portal Biura to pozostaje mi potwierdzić wszystko o czym pisze Pan Krzysztof. Dodam tylko, że przepięcie usługi nie nastąpi automatycznie. Po włączeniu usługi w linii nexo, należy aktywować usługi Dokumenty InsERT nexo  i Raporty InsERT nexo, a następnie skontaktować się przez formularz kontaktowy wtedy jednostki zostaną przeniesione i licencje przedłużone o odpowiedni okres. Tylko należy mieć świadomość, że usługi zostaną zakończone w linii GT. W przypadku kiedy chciałby Pan część klientów przez jakiś czas obsługiwać w linii GT, a część w nexo to należy wykupić oddzielny pakiet. 

 

 

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...

Mam pytanie, zwłaszcza do osób które już przeszły na nexo.

 

Chciałem wgrywać sobie już podmioty i napotykam na błąd.

 

Insert nexo mam zainstalowane na nowym serwerze ( SQL Express Edition(64-bit) Wersja 15.0.2104.1),

klientów GT mam na starym serwerze(SQL Server Express Edition (64-bit), 15.0.2000.5 (RTM)).

 

Podczas próby dodania nowego klienta

 

image.png.20afd6d0b3ff9caf88b439d7f9f35e7d.png

Oczywiście wybieram stary serwer z bazą SQL

 

i otrzymuję komunikat:

 

image.png.671ddcf2e611294428bd0d1c639c1d26.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Czy to jakiś mój błąd czy nie ma możliwości importu z innego serwera SQL? 

Edytowane przez Paweł Giera
Link to postu
  • 2 miesiące temu...
W dniu 6.10.2023 o 11:22, Katarzyna Kolenda napisał:

Jeżeli chodzi o Portal Biura to pozostaje mi potwierdzić wszystko o czym pisze Pan Krzysztof. Dodam tylko, że przepięcie usługi nie nastąpi automatycznie. Po włączeniu usługi w linii nexo, należy aktywować usługi Dokumenty InsERT nexo  i Raporty InsERT nexo, a następnie skontaktować się przez formularz kontaktowy wtedy jednostki zostaną przeniesione i licencje przedłużone o odpowiedni okres. Tylko należy mieć świadomość, że usługi zostaną zakończone w linii GT. W przypadku kiedy chciałby Pan część klientów przez jakiś czas obsługiwać w linii GT, a część w nexo to należy wykupić oddzielny pakiet. 

 

 

Dzień dobry, w nawiązaniu do:

Dzień dobry,

 

Proszę o informacje w którym momencie i w jaki sposób mam zgłosić przejście na nexo?

  • jeszcze kierujemy stary miesiąc na GT i wczytujemy dokumenty z grudnia 2023,
  • czy musze zgłosić wszystkich klientów których chcę przesączyć na nexo w tym samym czasie?
  • testowo odpaliłem na podmiocie Biura, biuro na nexo i program zaczął pobierać mi jakieś stare skany, operację przerwałem (ale część starych skanów została pobrana), 
  • nie mam też podglądu na załączone skany  dowodach wewnętrznych

 W rachmistrzu GT  przycisk "Pokaż dokument źródłowy" nie działa

 W portalu biura też nie ma skanów pod Dowodami wewnętrznymi

image.png.6f1cdab066b70e86faac258625cb4682.png

 

  • nie wiem jak to technicznie zrobić żeby płynnie przejść na nexo, co jeśli będę chciał jeszcze zaksięgować jakiś dokument do rachmistrzaGT ze starego roku a będziemy już pracować na nexo ?

 

Pozdrawiam

Paweł Giera

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...