Patryk Skórnicki 0 Napisano 18 Października 2023 Udostępnij Napisano 18 Października 2023 w Jak wyłączyć terminal u jednego użytkownika? Witam, Czy jest jakaś możliwość odłączenia terminala płatniczego od danego użytkownika? Do pewnego momentu w firmie płatności terminalem były wykonywane tak, że pracownik wbijał kwotę z "palca" i nie łączył się w subiekcie z terminalem. Jakiś czas temu wymienili nam terminal na inny. Mamy dwa stanowiska sprzedawców, a jeden terminal skonfigurowany z komputerami. W efekcie jak jest duży ruch na sklepie, pracownicy muszą się wymieniać finalizowaniem transakcji na zmianę i robi się kolejka. Raz jeden obsługuje klienta, który płaci kartą, a raz drugi. Mamy też stary terminal A920Pro, który był używany do tej pory. Czy jest możliwość aby jeden z pracowników używał tego A920Pro wpisując kwoty z "palca" i żeby nie widział żadnego innego w subiekcie? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 18 Października 2023 Udostępnij Napisano 18 Października 2023 w Jak wyłączyć terminal u jednego użytkownika? Jest, ale skomplikowana, poza programem, więc raczej przyjmijmy, że nie ma. Dlaczego terminal może być obsługiwany z dwóch stanowisk ? Dlaczego nie zostały zmienione od razu dwa terminale, skoro wiadomo, że obsługa terminali jest (niestety) globalna dla podmiotu, a nie stanowiska czy użytkownika ? Link to postu
Patryk Skórnicki 0 Napisano 18 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2023 w Jak wyłączyć terminal u jednego użytkownika? Rozumiem, w takim razie nie będziemy kombinować. Panie Danielu na te pytania nie jestem w stanie odpowiedzieć gdyż zatrudniłem się w firmie 3 lata później. Przypuszczam, że wynikało to z niedopatrzenia lub niewiedzy osób za to odpowiedzialnych w tamtym okresie. No ale chyba nic straconego, odezwiemy się do firmy obsługującej płatności o montaż drugiego terminala. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 18 Października 2023 Udostępnij Napisano 18 Października 2023 w Jak wyłączyć terminal u jednego użytkownika? Godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał: Dlaczego terminal może być obsługiwany z dwóch stanowisk ? 57 minut temu, Patryk Skórnicki napisał: Panie Danielu na te pytania nie jestem w stanie odpowiedzieć gdyż zatrudniłem się w firmie 3 lata później. Ale to pytanie, a o stan aktualny, a nie historię, wystarczy zobaczyć jak są zorganizowane stanowiska sprzedawców, aby ocenić czy mogą korzystać z jednego terminala czy drukarki fiskalnej. Godzinę temu, Patryk Skórnicki napisał: No ale chyba nic straconego, Zgadza się, to akurat nic strasznego tylko problemy / niedopatrzenia rzadko występują pojedynczo. Godzinę temu, Patryk Skórnicki napisał: odezwiemy się do firmy obsługującej płatności o montaż drugiego terminala. To już pozostawiam Pana ocenie. Link to postu
Polecane posty