Skocz do zawartości

Jak wyłączyć terminal u jednego użytkownika?

Polecane posty

Witam,

Czy jest jakaś możliwość odłączenia terminala płatniczego od danego użytkownika? Do pewnego momentu w firmie płatności terminalem były wykonywane tak, że pracownik wbijał kwotę z "palca" i nie łączył się w subiekcie z terminalem. Jakiś czas temu wymienili nam terminal na inny. Mamy dwa stanowiska sprzedawców, a jeden terminal skonfigurowany z komputerami. W efekcie jak jest duży ruch na sklepie, pracownicy muszą się wymieniać finalizowaniem transakcji na zmianę i robi się kolejka. Raz jeden obsługuje klienta, który płaci kartą, a raz drugi. Mamy też stary terminal A920Pro, który był używany do tej pory. Czy jest możliwość aby jeden z pracowników używał tego A920Pro wpisując kwoty z "palca" i żeby nie widział żadnego innego w subiekcie? 

Link to postu

Jest, ale skomplikowana, poza programem, więc raczej przyjmijmy, że nie ma. Dlaczego terminal może być obsługiwany z dwóch stanowisk ? Dlaczego nie zostały zmienione od razu dwa terminale, skoro wiadomo, że obsługa terminali jest (niestety) globalna dla podmiotu, a nie stanowiska czy użytkownika ?

Link to postu

Rozumiem, w takim razie nie będziemy kombinować. Panie Danielu na te pytania nie jestem w stanie odpowiedzieć gdyż zatrudniłem się w firmie 3 lata później. Przypuszczam, że wynikało to z niedopatrzenia lub niewiedzy osób za to odpowiedzialnych w tamtym okresie. No ale chyba nic straconego, odezwiemy się do firmy obsługującej płatności o montaż drugiego terminala.

Link to postu
Godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał:

Dlaczego terminal może być obsługiwany z dwóch stanowisk ?

57 minut temu, Patryk Skórnicki napisał:

Panie Danielu na te pytania nie jestem w stanie odpowiedzieć gdyż zatrudniłem się w firmie 3 lata później.

Ale to pytanie, a o stan aktualny, a nie historię, wystarczy zobaczyć jak są zorganizowane stanowiska sprzedawców, aby ocenić czy mogą korzystać z jednego terminala czy drukarki fiskalnej. 

 

Godzinę temu, Patryk Skórnicki napisał:

No ale chyba nic straconego,

Zgadza się, to akurat nic strasznego tylko problemy / niedopatrzenia rzadko występują pojedynczo.

 

Godzinę temu, Patryk Skórnicki napisał:

odezwiemy się do firmy obsługującej płatności o montaż drugiego terminala.

To już pozostawiam Pana ocenie.

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...