Katarzyna Ochał 1 Napisano 20 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2023 w Błąd przy pobieraniu zamówień Podczas pobierania niektórych zamówień pojawia się taki błąd: Ponowne pobieranie zamówienia "8a8790d0-8567-11ee-8eec-f3bb69bec016" użytkownika "........." z konta ........ na Allegro.pl: Dostawa do paczkomatu wymaga podania jego numeru. Prawdopodobnie wcześniejszy zapis klienta nie powiódł się - sprawdź szczegóły zapisu klienta. Jest on wymagany do zapisania transakcji. Co powinnam z tym zrobić? Mam conajmniej kilka takich sytaucji. Cytuj Link to postu
Łukasz F 13 Napisano 20 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2023 w Błąd przy pobieraniu zamówień Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 22 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2023 w Błąd przy pobieraniu zamówień Jeśli to nie kwestia PaczkoPunktów, to trzeba zmienić domyślną dostawę w parametrach transakcji z Paczkomatów na coś innego. Paczkomaty wymagają aby podać numer Paczkomatu i jeśli kupujący jeszcze nie wybrał sposobu dostawy to transakcja ustawia ten domyślny sposób wysyłki z parametrów, natomiast w transakcji nie ma numeru Paczkomatu. Innymi słowy, w parametrach transakcji nie może być ustawiony Paczkomat synchronizowany z API ShipX jako domyślny sposób wysyłki, bo będzie wymagał podania numeru Paczkomatu aby zapisać transakcję - a tego numeru może w niej nie być. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.