MAGDALENA K 0 Napisano 27 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2023 w wyciągi bankowe dzień dobry mam problem w home-bankingu program nie widzi nr rachunku kontrahenta mimo, że wcześniej został już przypisany. Dodatkowo po wejściu w kartotekę kontrahenta w danych rachunku bankowego w pozycji bank wyświetla (nieznany). Co może być tego przyczyną? Dodam, że przed ostatnią aktualizacją wszystko działało. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 27 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2023 w wyciągi bankowe 3 godziny temu, MAGDALENA K napisał: mam problem w home-bankingu program nie widzi nr rachunku kontrahenta mimo, że wcześniej został już przypisany. Skąd taki wniosek, jak to się objawia w programie ? Link to postu
MAGDALENA K 0 Napisano 4 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2023 w wyciągi bankowe dzień dobry po zaczytaniu wyciągu do homebankingu widzę nr rachunku, ale nie wyświetla się do kogo należy ten rachunek pomimo już wcześniej został przypisany do danego kontrahenta i figuruje już w jego kartotece. W związku z powyższym muszę ręcznie wprowadzić dane kontrahenta w zaczytanym wyciągu bankowym . Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2023 w wyciągi bankowe Godzinę temu, MAGDALENA K napisał: po zaczytaniu wyciągu do homebankingu widzę nr rachunku, ale nie wyświetla się do kogo należy ten rachunek pomimo już wcześniej został przypisany do danego kontrahenta i figuruje już w jego kartotece. To jednoznacznie sugeruje, że NIE jest tak, jak Pani opisuje - nie wczytuje się rachunek bankowy kontrahenta z wyciągu, kontrahent nie posiada przypisanego tego rachunku bankowego, dany rachunek bankowy posiada więcej niż jeden kontrahent. Innymi słowy odpowiedź tkwi w posiadanych przez Panią danych, których nie znamy. Link to postu
MAGDALENA K 0 Napisano 4 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2023 w wyciągi bankowe Kontrahenci mają przypisane nr rachunku w kartotekach dokładnie te które pokazują się po zaczytaniu wyciągu bankowego do homebankingu, pomimo to program nie rozpoznaje czyj to nr rachunku . Nie ma możliwości, że więcej niż jeden kontrahent posiada ten sam nr rachunku bankowego. Dodatkowo po zaczytaniu wyciągu bankowego opcja dopisz rachunek jest nieaktywna. Przy wprowadzaniu w kartotece kontrahenta numeru rachunku bankowego nie rozpoznaje banku w oknie nazwa banku komunikat (nieznany). Na istniejących już kartotekach, które miały już przypisany wcześniej nr rachunku również komunikat (nieznany). Przed ostatnią aktualizacją wszytko działało be zarzutu Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 4 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2023 w wyciągi bankowe 33 minuty temu, MAGDALENA K napisał: Kontrahenci mają przypisane nr rachunku w kartotekach dokładnie te które pokazują się po zaczytaniu wyciągu bankowego do homebankingu, pomimo to program nie rozpoznaje czyj to nr rachunku . Jeszcze raz: Godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał: To jednoznacznie sugeruje, że NIE jest tak, jak Pani opisuje Nie mam pewności jaki jest stan faktyczny skoro nam Pani tego nie pokazała (zrzuty ekranu). -- 34 minuty temu, MAGDALENA K napisał: Nie ma możliwości, że więcej niż jeden kontrahent posiada ten sam nr rachunku bankowego. Skąd czerpie Pani takie błędne informacje ? Technicznie program na to pozwala i niestety nawet nie ostrzega. Jak Pani sprawdziła unikalność rachunków bankowych dla wszystkich kontrahetnów ? -- 40 minut temu, MAGDALENA K napisał: Dodatkowo po zaczytaniu wyciągu bankowego opcja dopisz rachunek jest nieaktywna. Jak wyżej - proszę pokazać problem. -- 43 minuty temu, MAGDALENA K napisał: Przy wprowadzaniu w kartotece kontrahenta numeru rachunku bankowego nie rozpoznaje banku w oknie nazwa banku komunikat (nieznany). Na rachunku ING nie potwierdzam, podpowiada się nazwa banku, nie podała Pani nazwy banku, którego problem dotyczy. -- 49 minut temu, MAGDALENA K napisał: Na istniejących już kartotekach, które miały już przypisany wcześniej nr rachunku również komunikat (nieznany). Nazwa banku jest nadawana podczas dodawania rachunku bankowego i zapamiętywana przy rachunku bankowym, a nie wyświetlana na podstawie słownika rachunków, co sugeruje, że jakiś problem powstał już wcześniej i dopiero teraz został zauważony. -- 43 minuty temu, MAGDALENA K napisał: Przed ostatnią aktualizacją wszytko działało be zarzutu Proszę zauważyć, że nikt inny poza Panią nie zgłasza takich problemów, mamy wielu klientów, którzy korzystają z homebankingu i już pracują na wersji 1.77, też nikt nie zgłaszał takich problemów, zajrzałem właśnie do danych jednego z klientów i nie potwierdzam opisywanych przez Panią problemów, więc nie widzę bezpośredniego związku z aktualizacją programu, ale by to potwierdzić lub wykluczyć znowu wracamy do początku - potrzebna są do analizy Pani dane sprzed aktualizacji i\lub aktualne. Może też Pani jeszcze spróbować powtórzyć problem na podmiocie demo. Liczę na odpowiedzi na moje pytania. Link to postu
Irena Pękalska 2 Napisano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2023 w wyciągi bankowe U mnie pojawiał sie ten "problem", co Pani opisuje i doszłam o co tu chodzi. Tak jak Pan wcześniej zasugerował, u mnie była sytuacja, że dwóch kontrahentów miało ten sam nr rachunku (jest taka możliwość w programie). U mnie to było tak, że ten sam rachunek miała np Gmina Hrubieszów (Płatnik/Nabywca) oraz drugi kontrahent jednostka podległa Gminie np GOPS (Odbiorca). Obaj widnieją u mnie oddzielnie w kontrahentach, bo mam taką sytuację, że dla kontroli rozrachunków mam w analityce oba podmioty. Wtedy Gmina z jednego rachunku bankowego płaci i za siebie jako Gminę oraz za GOPS. Wtedy będzie rachunek przypisany do 2 podmiotów i wtedy w homebankingu nie wyświetla kontrahenta, bo program nie wie, którego kontrahenta płatność dotyczy. Okienko do ponownego przypisania rahunku w homebankingu jest wtedy nieaktywne. Mam nadzieję, że pomogłam. 2 Link to postu
Polecane posty