Skocz do zawartości

Bono Online v2.10 - brak sterowników

Polecane posty

Witajcie, 

Czy wiadomo kiedy Insert planuje wypuścić nowe sterowniki do urządzeń zewnętrznych oraz SUZ, które będą obsługiwać drukarkę fiskalną Bono Online v.2.10?

 

Wczoraj wieczorem mieliśmy instalacje i fiskalizację urządzenia na nowym punkcie i jakoś działa na sterownikach z wersji 1.0 ale mamy różne problemy, które mogą być spowodowane błędnym sterownikiem. 

Link to postu
W dniu 2.12.2023 o 10:36, Marcin Stefaniak napisał:

Wczoraj wieczorem mieliśmy instalacje i fiskalizację urządzenia na nowym punkcie

Dlaczego zostało wybrane urządzenie bez oficjalnego wsparcia ?

 

W dniu 2.12.2023 o 10:36, Marcin Stefaniak napisał:

i jakoś działa na sterownikach z wersji 1.0 ale mamy różne problemy, które mogą być spowodowane błędnym sterownikiem. 

Czyli mogą, ale nie muszą.

Link to postu
2 godziny temu, Dariusz Nowak napisał:

Nie mamy dokładnych planów wypuszczenia tego urządzenia, będziemy ustalać z producentem termin. Prawdopodobnie będzie to marzec/kwiecień 2024.

Dziękuję za informację.  Mam nadzieję, że uda się szybciej niż później.

 

1 godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał:

Dlaczego zostało wybrane urządzenie bez oficjalnego wsparcia ?

 

Czyli mogą, ale nie muszą.

Danielu, nie miałem pojęcia że Bono Online jest w takiej wersji, i że taką wersję otrzymam. Na pozostałych punktach mamy wersję 1.0 tej drukarki i wszystkie są u jednej firmy kupowane i instalowane. Instalator też był zaskoczony tym faktem, że dostaliśmy mamy drukarkę która jeszcze nie ma oficjalnego wsparcia w insercie.

 

1 godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał:

Dlaczego zostało wybrane urządzenie bez oficjalnego wsparcia ?

 

Czyli mogą, ale nie muszą.

Owszem, jak na razie działają, choć przy zmianie formy płatności na gotówkę po nieudanej transakcji kartą, potrafi nie wydrukować paragonu.
Tyle jak na razie zauważyliśmy. Sądzę, że uda się dolecieć do czasu nowych sterowników w insercie. 

Link to postu
8 minut temu, Marcin Stefaniak napisał:

Danielu, nie miałem pojęcia że Bono Online jest w takiej wersji, i że taką wersję otrzymam. Na pozostałych punktach mamy wersję 1.0 tej drukarki i wszystkie są u jednej firmy kupowane i instalowane. Instalator też był zaskoczony tym faktem, że dostaliśmy mamy drukarkę która jeszcze nie ma oficjalnego wsparcia w insercie.

Nie przyjmuję takiego tłumaczenia... Wszystkim proponuję, aby zamawiali programu, sprzęt i usługi w jednej firmie, która wie co z czym będzie współpracowało i będzie brała za to odpowiedzialność, zwłaszcza w tak specjalizowanych i specyficznych urządzeniach jak drukarki fiskalne i inne urządzenia zewnętrzne, a teraz jak czytam to nikt to niczego się nie poczuwa.

 

10 minut temu, Marcin Stefaniak napisał:

Owszem, jak na razie działają, choć przy zmianie formy płatności na gotówkę po nieudanej transakcji kartą, potrafi nie wydrukować paragonu.
Tyle jak na razie zauważyliśmy. Sądzę, że uda się dolecieć do czasu nowych sterowników w insercie. 

Liczyłem na szczegółowy opis problemu, a przede wszystkim komunikaty błędów programu, być może nie ma to związku z wersją drukarki i nie sensu czekać do momentu pojawienia się dedykowanych sterowników, które to mogą zawierać ten sam problem. Inaczej mówiąc warto przeanalizować ten problem już teraz.

 

Ale to tylko sugestie dla Pana i innych użytkowników programów jak unikać problemów.

Link to postu
5 minut temu, Daniel Kozłowski napisał:

Nie przyjmuję takiego tłumaczenia... Wszystkim proponuję, aby zamawiali programu, sprzęt i usługi w jednej firmie, która wie co z czym będzie współpracowało i będzie brała za to odpowiedzialność, zwłaszcza w tak specjalizowanych i specyficznych urządzeniach jak drukarki fiskalne i inne urządzenia zewnętrzne, a teraz jak czytam to nikt to niczego się nie poczuwa.

 

Liczyłem na szczegółowy opis problemu, a przede wszystkim komunikaty błędów programu, być może nie ma to związku z wersją drukarki i nie sensu czekać do momentu pojawienia się dedykowanych sterowników, które to mogą zawierać ten sam problem. Inaczej mówiąc warto przeanalizować ten problem już teraz.

 

Ale to tylko sugestie dla Pana i innych użytkowników programów jak unikać problemów.

Dziękuję Panie Danielu, 
Jak dotąd nie mieliśmy takiej sytuacji i firma nas obsługująca dostarczała sprzęt wiedząc jakim oprogramowaniem dysponujemy. Stało się... Następnym razem będę bardziej to kontrolował. 

Co do samego błędu to:
Pracownik otwiera nowy paragon nabija produkt zaznacza formę płatności np. karta. Subiekt automatycznie wysyła kwotę na terminal...  klient się rozmyśla i chce jednak gotówką zapłacić. Kasjer odrzuca transakcję na terminalu, w subiekcie w oknie komunikacji z terminale wybiera przerwij i automatycznie wraca do edycji paragonu. 
Zaznacza płatność gotówką i zapisz. I pojawia się chmurka z komunikatem o treści cos w stylu (nie jestem teraz w stanie napisać 1:1 komunikatu) "Błąd podczas rejestracji fiskalnej dokumentu. Brak połączenia z bazą danych". Ale połączenie z bazą danych jest. w samym kasiarzu niema odnotowanego żadnego błędu z tego tytułu. 

Jak wystąpi ponownie taki błąd to postaram się zrobić PrintScreena  i dokładnym objaśnieniem co się wydarzyło już w temacie w odpowiednim dziale. 

Jeszcze raz na ten moment Dziękuję Panie Danielu za poświęcony czas. 

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...