Skocz do zawartości

Scenariusz windykacyjny - Czy wezwanie do zapłaty wysyłane jest automatycznie (e-mail)?

Polecane posty

Dzień dobry, w takim przypadku zostanie wykonane to "półautomatycznie". W programie przed wykonaniem etapu scenariusza wyświetli się stosowne potwierdzenie. Po jego akceptacji wiadomość zostanie wysłana do dłużnika (zakładając, że w programie ma Pan wybrane domyślne ustawienia poczty nexo).

Link to postu

"Półautomatycznie" (automatycznie z potwierdzeniem) to rozumiem, i pomijam ten fakt (mogę zmienić na automatycznie, tak też planuję zrobić).

Chodzi mi o to czy etap 2, 3 i 4 wysyła e-mail? Czy tylko tworzy dokument WD?

Z jakich szablonów wiadomości będzie korzystał każdy z etapów? Gdzie mogę zmienić szablony?

Edytowane przez Marek K
Link to postu

Przepraszam, za niedopatrzenie. Tworzy tylko dokument WD. Natomist jeśli chciałby Pan go wysyłać takie dokumenty automatycznie (jako załącznik), to w takim przypadku może Pan wykorzystać moduł Automatyzacja.


automatyzacja.thumb.png.cf81f8cd13cc977f5afb7e43222147bd.png

Edytowane przez Arkadiusz Cieśla
Link to postu

Teoretycznie tak, natomiast każde z takich wezwań do zapłaty musiałby Pan wyróżniać np. flagą, aby system wiedział, jak powiązać automat z konkretnym wezwaniem (II,III,IV). Może w tym przypadku warto generować jednego dnia dwie wiadomości? Jedna wysyłana przez scenariusz windykacyjny (treść z wykorzystaniem autotekstów), a druga wysyłana przez automat (załącznik).

Link to postu
  • 2 miesiące temu...

Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie.

W dniu 8.02.2024 o 07:21, Marek K napisał:

Etap I jest wysyłana wiadomość e-mail.
Zauważyłem, że WD zostały utworzone wg kolejnych etapów scenariusza, jednak nie zostały wysłane e-mail'em:

Problem pojawia się, jeżeli przy starcie programu będą jakieś oczekujące do wykonania automaty, które wykorzystują Rozszerzone warunki Automatyzacji (Laboratorium).

Jest to błąd związany z brakiem włączonej usługi MSDTC. Postaramy się poprawić tę kwestię, w kolejnych wersjach programu. Doraźnie powinno pomóc wyłączenie włączenie usługi MSDTC.

Edytowane przez Arkadiusz Cieśla
Link to postu

Zrobiłem klika automatów w celu przetestowania (poniżej screeny).

Wnioskuję, że jest problem z warunkiem "poziom" - wykonany został tylko jeden automat (który nie miał warunku "poziom"):
image.png.b08dc81d00e6349b6d0f742a78f35959.png
image.thumb.png.9f6dee3819516f615993eabea2d1b9af.png

image.png.ca62a5a36a33c2363f541388631135b3.png

 

Screeny automatów testowych:

 image.thumb.png.9acd42b20b6abd941c97331bbbb13540.png

image.png.36fbdfa611610586ae432a80fee2a952.png

image.png.ebd754b9fdc746bb27d671516d01c72c.png

image.png.92173d2968bc36732c7656bb8f220610.png

 

 

Edytowane przez Marek K
Link to postu
  • 1 miesiąc temu...

Domyślam się, że jest to związane z drugą czynnością (brakiem adresu "Dodatkowy faktury").

W moim przypadku, gdzie większość klientów ma tylko jeden adres e-mail będę miał praktycznie zawsze status "Sukces: Nie".

Czy będziecie jakoś modyfikować tą możliwość, np. przez rozszerzenie czynności o warunki (przykład: wykonaj JEŻELI "Dodatkowy faktury" NIE JEST PUSTY)?

Link to postu
Teraz, Marek K napisał:

W moim przypadku, gdzie większość klientów ma tylko jeden adres e-mail będę miał praktycznie zawsze status "Sukces: Nie".

 

W tym przypadku, mimo wszystko automat dla pierwszej czynności (z adresem podstawowym) powinien być wykonany. Jeśli chodzi o formę komunikatu w takich sytuacjach, to poddamy to analizie.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...