Skocz do zawartości

Zlecenia serwisowe - reklamacje/wymiany gwarancyjne towarów

Polecane posty

Dzień dobry,

Szukam odpowiedniego rozwiązania w programie odnośnie ewidencji reklamacji/ wymian gwarancyjnych. Widzę, że jedyną opcją są wspomniane wyżej zlecenia serwisowe. Niestety domyślnie można umieścić w formularzu jedynie urządzenia, a moja działalność obejmuje towary i nie mogę ich umieścić. Czy planowana jest jakaś zmiana?Czy jest na to sposób?

 

Inna kwestia to w jaki sposób wygląda wystawianie dokumentów - w przypadku reklamacji, wydania części - WZ, a w przypadku sprzedaży części - FS? Czy można te dokumenty wystawić z poziomu zlecenia serwisowego?

 

Czy jest to jakoś oznaczane na liście, że takie dokumenty zostały wystawione, żeby w razie przeoczenia było to łatwe do znalezienia/przefiltrowania?

Czy można tworzyć podsumowania wszystkich dokumentów serwisowych - osobno WZ i osobno FS, żeby mieć nadzór nad poziomem tych kosztów

Z góry dziękuję za wszelkie informacje i podpowiedzi.

Link to postu

Dzień dobry,

towary z dokumentów sprzedaży mogą być serwisowane przy użyciu opcji Dodaj – Zlecenie serwisowe do dokumentu. Proszę rzucić okiem na artykuł:

Z poziomu dokumentu zlecenia można wystawiać dokumenty (PPM – Wystaw), które potem będą widoczne w zleceniu, na zakładce Powiązania.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...