Joanna Brenk 1 Napisano 15 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2023 w Zlecenia serwisowe - reklamacje/wymiany gwarancyjne towarów Dzień dobry, Szukam odpowiedniego rozwiązania w programie odnośnie ewidencji reklamacji/ wymian gwarancyjnych. Widzę, że jedyną opcją są wspomniane wyżej zlecenia serwisowe. Niestety domyślnie można umieścić w formularzu jedynie urządzenia, a moja działalność obejmuje towary i nie mogę ich umieścić. Czy planowana jest jakaś zmiana?Czy jest na to sposób? Inna kwestia to w jaki sposób wygląda wystawianie dokumentów - w przypadku reklamacji, wydania części - WZ, a w przypadku sprzedaży części - FS? Czy można te dokumenty wystawić z poziomu zlecenia serwisowego? Czy jest to jakoś oznaczane na liście, że takie dokumenty zostały wystawione, żeby w razie przeoczenia było to łatwe do znalezienia/przefiltrowania? Czy można tworzyć podsumowania wszystkich dokumentów serwisowych - osobno WZ i osobno FS, żeby mieć nadzór nad poziomem tych kosztów Z góry dziękuję za wszelkie informacje i podpowiedzi. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 19 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2023 w Zlecenia serwisowe - reklamacje/wymiany gwarancyjne towarów Dzień dobry, towary z dokumentów sprzedaży mogą być serwisowane przy użyciu opcji Dodaj – Zlecenie serwisowe do dokumentu. Proszę rzucić okiem na artykuł: Jak dodać zlecenie serwisowe na podstawie dokumentu sprzedaży w programie Gestor nexo? Z poziomu dokumentu zlecenia można wystawiać dokumenty (PPM – Wystaw), które potem będą widoczne w zleceniu, na zakładce Powiązania. Link to postu
Polecane posty