Skocz do zawartości

Błąd przy generowaniu etykiet InPost w wersji 48

Polecane posty

Dziękuję ponieważ jest to bardzo uciążliwy problem , po kilka zamówień dziennie niestety nie jest pobieranych do sello, wyłączyłam synchronizację Sub Sync subiekta z Shop gold ale to nic nie dało, nie ma żadnej zmiany, zamówienia jak się nie pobierały tak się nie pobierają.

  • Lubię to 1
Link to postu

Nie otrzymaliśmy informacji aby dotarła więc zapewne nie. Zwłaszcza, że system przyjmuje pliki do 2GB. Należy plik bazy podzielić na mniejsze pliki

(np pakując je jako zip wieloelementowy)

https://newsblog.pl/jak-podzielic-pojedynczy-plik-na-wiele-plikow-zip-w-systemie-windows-10/

 

i przesłać wszystkie pliki wg instrukcji podanej tutaj:

 

https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2756,w-jaki-sposob-wyslac-baze-danych-do-firmy-insert.html

Link to postu
44 minuty temu, Bartosz Rosa napisał:

Nie otrzymaliśmy informacji aby dotarła więc zapewne nie. Zwłaszcza, że system przyjmuje pliki do 2GB. Należy plik bazy podzielić na mniejsze pliki

(np pakując je jako zip wieloelementowy)

https://newsblog.pl/jak-podzielic-pojedynczy-plik-na-wiele-plikow-zip-w-systemie-windows-10/

 

i przesłać wszystkie pliki wg instrukcji podanej tutaj:

 

https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2756,w-jaki-sposob-wyslac-baze-danych-do-firmy-insert.html

Teraz powinno być ok, zip i rar.

  • Lubię to 1
Link to postu

Z przeprowadzonych testów wynika, że problem leży w zupełnie innym miejscu niż sugerowałyby to błędy, które się pojawiły w raporcie a potem w logach. Mianowicie chodzi o wymagalność NIPu, która jest w nexo włączona a jednocześnie w bazie znajdują się klienci już powieleni, którzy mają taki sam NIP (unikalność została włączona później). Powoduje to problem przy edycji takiego klienta bo nie daje się on zapisać, gdyż istnieje dwóch takich z tym samym NIPem.

 

Rozwiązaniem w takiej sytuacji jest albo posprzątanie kartoteki (usunięcie zdublowanych NIPów), lub wyłączenie unikalności NIPów.

W nexo jest coś takiego jak oddział firmy, który pozwala dodawać wiele różnych klientów/oddziałów z jednym NIPem - dla takich klientów unikalność nie jest weryfikowana.

Link to postu

Od stycznia korzystam z oddziałów lecz baza jest od 2014 roku. Próbowałam usunąć klientów lecz mam komunikaty nie można usunąć klienta, który ma rozrachunek. Rozumiem , ze nie są pobierane te zamówienia , które mają już klienta w bazie, nip firmy istnieje w Subiekcie, czy dobrze rozumiem? Zamówienie z wczoraj nie pobrane a klienta z takim Nip nie ma w bazie.

Link to postu

U mnie też występuję problem z generowaniem etykiet InPost oraz DPD.
Nie generują się w ogóle. Problem występuje cały czas. Wyświetla się komunikat jak w załączniku.

Dodam tylko, że NX uruchomiłem testowo, żeby sprawdzić jego możliwości, na czystej bazie, nowym kontrahencie. Pobrałem tylko zamówienia z allegro, dodałem metody wysyłki i to wszystko.

 

image.png

Link to postu

W kwestii problemu zapisywania zamówień odpowiedziałem w wątku:

 

2 godziny temu, Jakub Kuliński napisał:

U mnie też występuję problem z generowaniem etykiet InPost oraz DPD.
Nie generują się w ogóle. Problem występuje cały czas. Wyświetla się komunikat jak w załączniku.

Dodam tylko, że NX uruchomiłem testowo, żeby sprawdzić jego możliwości, na czystej bazie, nowym kontrahencie. Pobrałem tylko zamówienia z allegro, dodałem metody wysyłki i to wszystko.

Zweryfikujemy i dam znać.

  • Lubię to 1
Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...