Skocz do zawartości

Błąd przy generowaniu etykiet InPost w wersji 48

Polecane posty

15 minut temu, Bartosz Rosa napisał:

Te dodatkowe zera wynikają ze zmiany numeracji, która została najpewniej powielona i zmodyfikowana. Powtórzyliśmy ten błąd po takiej modyfikacji. Badamy co jest jego przyczyną.

Nawet jak powiela się numerację to wartości przy numerze nie można zmienić - i tak jest domyślnie 123, przynajmniej u mnie

 

 

NUMERACJA.jpg

Edytowane przez centrumstali com
Link to postu

Żeby to zmienić trzeba dodatkowo przejść w tryb zaawansowany (menu Widok) i wtedy można wpisać liczbę znaków aby te zera wiodące uzyskać.

Nie wiem czy to samo się z Subiekta GT mogło przenieść, to musiałbym podpytać.

 

Natomiast nie ma to znaczenia, zmiana sposobu numeracji nie jest błędem i skoro program to dopuszcza to powinno tutaj wszystko działać. Im więcej możliwości daje program tym trudniejsze jest to w analizie niestety, dlatego dopytuję o różne ekrany, parametry i logi, żeby w miarę możliwości móc odtworzyć środowisko :). 

Link to postu

Wydaje się, że problem jest powodowany przez to, że ta zmieniona numeracja próbuje utworzyć kolejne symbole klientów i trafia w takie, które już są utworzone.

Teoretycznie wystarczyłoby w tej numeracji symbolów przesunąć numer początkowy poza największy obecny numer. Natomiast tutaj dodatkowo jest włączone uzupełnianie luk, no i te numery ponad 1 mld brzmią podejrzanie dla mnie. Jaka tam wartość jest obecnie w przesunięciu tej numeracji w zakładce NUMERY POCZĄTKOWE?

 

Czy w module klientów da się w ogóle dodać ręcznie nowego klienta czy pojawia się błąd zapisu związany z numeracją właśnie?

Link to postu

Niestety zmiana numeracji nie pomogła, już mam zamówienia  z dziś , które nie zostały pobrane.

Zrzuty błędów

image.thumb.png.35ecc0fed1e01ea7379156b51cef3996.png

image.thumb.png.bbd8f415facaf6d4262e4ad0596c7ffd.png

Jest błąd nip ale klient nie chce faktury i nie podawał żadnych danych do FV.

 

 

image.thumb.png.7c0d9e271d91cf33998246f9772f474d.png

 

 

image.png

Zrzut  z niepobranego zamówienia

image.png.9a848d57978a594653693661bf5e0874.png

Edytowane przez URSZULA SZCZEPANIAK
Link to postu

Z NIPem to czy w nexo nie ma właczonej wymagalności NIP przypadkiem?

 

Z numeracją zaś, to podejrzewamy, że nakłada się tutaj kilka czynników:

  • symbole klienta nadawane zapewne z tego synchronizatora 
  • numeracja automatyczna, która jest używana przy dodawaniu klientów przez Sello
  • uzupełnianie luk
  • numeracja przeniesiona z Subiekta GT

Coś tutaj się dość mocno gryzie i jedyny sposób aby to zweryfikować to przesłanie do nas bazy do analizy. Można tego dokonać poprzez zgłoszenie przez formularz: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...