ELŻBIETA CZARNECKA-SALA 0 Napisano 11 Stycznia Udostępnij Napisano 11 Stycznia w Portal Biuro mam ogromny problem z Portalem Biuro - gdy jest przesłane przez klienta dużo dokumentów ( 300 dok) - program się zawiesza - nie może pobrać dokumentów. Jak sobie z tym poradzić ? Mam dziwną sytuację gdy pracuję na Portalu Biuro . Raz - gdy wchodzę mam "prześlij pliki" , a innym razem - nie mam "prześlij pliki" i nie mogę pobrać plików z mojego dysku- od czego to jest zależne. Niezwykle utrudnia mi to pracę Link to postu
Katarzyna Kolenda 46 Napisano 12 Stycznia Udostępnij Napisano 12 Stycznia w Portal Biuro 15 godzin temu, ELŻBIETA CZARNECKA-SALA napisał: mam ogromny problem z Portalem Biuro - gdy jest przesłane przez klienta dużo dokumentów ( 300 dok) - program się zawiesza - nie może pobrać dokumentów. Jak sobie z tym poradzić ? Proszę o informację na jakiej wersji programu Pani pracuje. Będziemy mogli odtworzyć sytuację po naszej stronie. 15 godzin temu, ELŻBIETA CZARNECKA-SALA napisał: Mam dziwną sytuację gdy pracuję na Portalu Biuro . Raz - gdy wchodzę mam "prześlij pliki" , a innym razem - nie mam "prześlij pliki" i nie mogę pobrać plików z mojego dysku- od czego to jest zależne. Niezwykle utrudnia mi to pracę Funkcja przesyłania plików w linii GT znajduje się w laboratorium i powinna zostać tam włączona. Informacje na temat laboratorium znajdzie Pani w artykule e-pomocy: InsERT GT – Czym jest Laboratorium i jak je uruchomić? - InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT - e-Pomoc techniczna - Dla użytkowników - InsERT Link to postu
ELŻBIETA CZARNECKA-SALA 0 Napisano 12 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia w Portal Biuro pracuję na wersji 1.77HF3. Link to postu
ELŻBIETA CZARNECKA-SALA 0 Napisano 12 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia w Portal Biuro a może problemem jest ,że na jednym koncie - administratora- pracujemy na trzech stanowiskach? Link to postu
Roksana Michniewicz 5 Napisano 22 Stycznia Udostępnij Napisano 22 Stycznia w Portal Biuro Bardzo dziękujemy za zgłoszenie problemu. Obecnie sprawdzamy jego przyczyny i skontaktujemy się jak tylko będziemy mieli więcej informacji. Link to postu
Roksana Michniewicz 5 Napisano 29 Stycznia Udostępnij Napisano 29 Stycznia w Portal Biuro Cytat mam ogromny problem z Portalem Biuro - gdy jest przesłane przez klienta dużo dokumentów ( 300 dok) - program się zawiesza - nie może pobrać dokumentów. Jak sobie z tym poradzić ? Potwierdzamy, że mogą występować problemy podczas pobierania takiej ilości dokumentów. Przekazaliśmy temat zespołowi, który pracuje nad systemem. Rozważa wprowadzenie zmian poprawiających pobieranie dokumentów. Cytat Mam dziwną sytuację gdy pracuję na Portalu Biuro . Raz - gdy wchodzę mam "prześlij pliki" , a innym razem - nie mam "prześlij pliki" i nie mogę pobrać plików z mojego dysku- od czego to jest zależne. Niezwykle utrudnia mi to pracę Cytat Funkcja przesyłania plików w linii GT znajduje się w laboratorium i powinna zostać tam włączona. Informacje na temat laboratorium znajdzie Pani w artykule e-pomocy: InsERT GT – Czym jest Laboratorium i jak je uruchomić? - InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT - e-Pomoc techniczna - Dla użytkowników - InsERT Widoczność opcji "Prześlij pliki" zależy od włączenia jej w laboratorium. Link to postu
Polecane posty