Krzysztof Sabat 1 Napisano 12 Stycznia Udostępnij Napisano 12 Stycznia w błąd przy wysyłaniu emaila z zaszyfrowanym pit-11 Dzień dobry Przy wysyłce Pit-11 zaszyfrowanego Peselem pojawia się błąd wysyłki. a wiadomość wpada do skrzynki nadawczej. Problem występuje również przy wysyłce innych szyfrowanych dokumentów z Gratyfikanta Nexo. Bez szyfrowania działa poprawnie Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 12 Stycznia Udostępnij Napisano 12 Stycznia w błąd przy wysyłaniu emaila z zaszyfrowanym pit-11 Jaki błąd się pojawia? Link to postu
Radosław Kostrzewa 808 Napisano 13 Stycznia Udostępnij Napisano 13 Stycznia w błąd przy wysyłaniu emaila z zaszyfrowanym pit-11 U mnie wysyłka wyszła poprawnie. Proszę opisać więcej. Tak jak wspomniał Jacek - jaki jest komunikat błędu? 1 Link to postu
Krzysztof Sabat 1 Napisano 15 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia w błąd przy wysyłaniu emaila z zaszyfrowanym pit-11 Dzień dobry w załączniku informacja o błędzie, nie zawiera ona niestety żadnych szczegółów. Kliknięcie w tą informację nie daję więcej informacji. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 15 Stycznia Udostępnij Napisano 15 Stycznia w błąd przy wysyłaniu emaila z zaszyfrowanym pit-11 Proszę przesłać dane diagnostyczne - choćby w wiadomości prywatnej do mnie. https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2158,insert-nexo-–-jak-wygenerowac-dane-diagnostyczne.html Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 15 Stycznia Udostępnij Napisano 15 Stycznia w błąd przy wysyłaniu emaila z zaszyfrowanym pit-11 Dziękuję za logi - niestety niewiele z nich wynika. Proszę sprawdzić czy wiadomości w skrzynce nadawczej są prawidłowe i czy mają prawidłowo zaszyfrowane załączniki. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 15 Stycznia Udostępnij Napisano 15 Stycznia w błąd przy wysyłaniu emaila z zaszyfrowanym pit-11 Jeszcze dopytam - czy używa Pan tego znacznika? Jeśli tak to czy ma Pan do konta pocztowego przypisany certyfikat? A może po prostu chce Pan wysłać zwykłego maila z zaszyfrowanym załącznikiem? Wtedy proszę używać tylko kontrolki "Szyfruj dokument" (3 linie wyżej) i wyłączyć "Zaszyfruj wiadomość". Link to postu
Krzysztof Sabat 1 Napisano 15 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia w błąd przy wysyłaniu emaila z zaszyfrowanym pit-11 Wiadomość zawiera tylko treść z szablonu. Ten sam załącznik zaszyfrowany i wysłany bezpośrednio z programu pocztowego przechodzi bez problemu. Problem chyba jest w komunikacji nexo z programem pocztowym. Parametry poczty wychodzącej w nexo są zgodne z parametrami serwera wychodzącego. Jak już pisałem bez szyfrowania ta sama deklaracja daje się wysłać. Przy nie zaznaczonym wyślij natychmiast i przy próbie wysyłki z poczty wychodzącej ręcznie pojawiają sie następujące komunikaty: w załączniku wg kolejności pojawiania Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 15 Stycznia Udostępnij Napisano 15 Stycznia w błąd przy wysyłaniu emaila z zaszyfrowanym pit-11 Ale rzeczywiście Pana intencją jest wysyłanie zaszyfrowanej wiadomości z zaszyfrowanym załącznikiem??? Podwójne szyfrowanie... Link to postu
Krzysztof Sabat 1 Napisano 15 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia w błąd przy wysyłaniu emaila z zaszyfrowanym pit-11 Panie Jacku przepraszam przed wysłaniem ostatniej informacji nie zauważyłem rozwiązania od Pana, które działa, czyli wysłanie wiadomości z zaszyfrowanym załącznikiem. Dzięki wielkie za pomoc Link to postu
Polecane posty