Skocz do zawartości

Kategorie księgowe pozycji w Subiekcie


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Jakub Targalski,

Polecane posty

Dzień dobry, 

 

Czy orientuje się ktoś jak ustawić kategorie księgowe dla pozycji dokumentu zakupu w Subiekcie. W rachmistrzu podczas dekretacji mogę ustawić warunki dla każdej pozycji i jest tam taki wybór 

image.png.9d3f91a4df053f55f825a68673347035.png

 

Ale zupełnie nie mam pojęcia jak taką kategorię można ustawić. Znalazłem oczywiście gdzie ustawia się kategorię księgową dla całego dokumentu, ale to nie o to mi chodzi. 

 

Pozdrawiam

Jakub Targalski

Link to postu
2 godziny temu, Jakub Targalski napisał:

Czy orientuje się ktoś jak ustawić kategorie księgowe dla pozycji dokumentu zakupu w Subiekcie. W rachmistrzu podczas dekretacji mogę ustawić warunki dla każdej pozycji i jest tam taki wybór 

Powinien się orientować każdy użytkownik programów księgowych przed rozpoczęciem korzystania z programu, warto wiedzieć jakie są możliwości opisów księgowych, powinien też widzieć wybrany dostawca programów.

 

2 godziny temu, Jakub Targalski napisał:

Ale zupełnie nie mam pojęcia jak taką kategorię można ustawić. Znalazłem oczywiście gdzie ustawia się kategorię księgową dla całego dokumentu, ale to nie o to mi chodzi. 

Obawiam się, że nie rozumiem problemu, gdyż opis księgowy pozycji dokumentu wprowadza się w tym samym miejscu co dla nagłówka dokumentu, od strony dokumentu handlowego:

image.png.0dc27e942a94e94daf52190e04b434be.png

od strony obrazu księgowego:

 image.png.d3eb39e243909d34fd6c1a84f500fb26.png

Link to postu
  • Rozwiązanie
3 godziny temu, Daniel Kozłowski napisał:

Powinien się orientować każdy użytkownik programów księgowych przed rozpoczęciem korzystania z programu, warto wiedzieć jakie są możliwości opisów księgowych, powinien też widzieć wybrany dostawca programów.

Właśnie jestem na tym etapie i chciałbym ustawić to tak, żeby księgowość miała najmniej roboty. Niestety dokumentacja Insertu jest słaba. 

3 godziny temu, Daniel Kozłowski napisał:

Obawiam się, że nie rozumiem problemu, gdyż opis księgowy pozycji dokumentu wprowadza się w tym samym miejscu co dla nagłówka dokumentu, od strony dokumentu handlowego:

 

Dzięki za pomoc. Dowiedziałem się dzięki Twoim zrzutom z ekranu, że mam szukać zakładki "księgowość". Dalej już dałem radę. Tutaj jest opis jak to zrobić - trochę nieaktualny (chyba ze starszej wersji), ale pomaga.

Edytowane przez Jakub Targalski
Link to postu
7 godzin temu, Jakub Targalski napisał:

Dzięki za pomoc. Dowiedziałem się dzięki Twoim zrzutom z ekranu, że mam szukać zakładki "księgowość". Dalej już dałem radę.

Nie ma konieczności włączania zakładki "Księgowość", drugi zrzut ekranu nie pokazywał dokumentu "FZ" tylko dokument "OK".

Link to postu

Wolę zakładkę księgowość.  Zależy mi na tym, żeby było to możliwie blisko wprowadzanej faktury. Chciałbym, żeby wstępną klasyfikację robiła osoba wpisująca fakturę do systemu - często ma dużo większe pojęcie co jest na fakturze niż księgowa. U nas w firmie często wszystkie rodzaje kosztów są na jednej fakturze, a nazwa na fakturze często księgowej nic nie mówi.

Najlepiej by było jakby wyświetlić to na podstawowej zakładce, ale chyba nie ma takiej możliwości bo nie widzę tego w konfiguracji listy.

Link to postu
22 godziny temu, Jakub Targalski napisał:

Właśnie jestem na tym etapie i chciałbym ustawić to tak, żeby księgowość miała najmniej roboty.

Nie bardzo rozumiem podział obowiązków / kompetencji ;)

22 godziny temu, Jakub Targalski napisał:

Niestety dokumentacja Insertu jest słaba. 

Osobiście się z tym nie zgadzam, ale nie musi się Pan tak ograniczać, można też skorzystać z czyjegoś doświadczenia. 

 

2 godziny temu, Jakub Targalski napisał:

Najlepiej by było jakby wyświetlić to na podstawowej zakładce, ale chyba nie ma takiej możliwości bo nie widzę tego w konfiguracji listy.

W konfiguracji listy pojawi się to, co dla niej udostępimy, na przykład pola własne, które też można wykorzystywać w schematach importu. 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...