Jakub Targalski 0 Napisano 13 Stycznia Udostępnij Napisano 13 Stycznia w Kategorie księgowe pozycji w Subiekcie Dzień dobry, Czy orientuje się ktoś jak ustawić kategorie księgowe dla pozycji dokumentu zakupu w Subiekcie. W rachmistrzu podczas dekretacji mogę ustawić warunki dla każdej pozycji i jest tam taki wybór Ale zupełnie nie mam pojęcia jak taką kategorię można ustawić. Znalazłem oczywiście gdzie ustawia się kategorię księgową dla całego dokumentu, ale to nie o to mi chodzi. Pozdrawiam Jakub Targalski Link to postu
Daniel Kozłowski 1 172 Napisano 13 Stycznia Udostępnij Napisano 13 Stycznia w Kategorie księgowe pozycji w Subiekcie 2 godziny temu, Jakub Targalski napisał: Czy orientuje się ktoś jak ustawić kategorie księgowe dla pozycji dokumentu zakupu w Subiekcie. W rachmistrzu podczas dekretacji mogę ustawić warunki dla każdej pozycji i jest tam taki wybór Powinien się orientować każdy użytkownik programów księgowych przed rozpoczęciem korzystania z programu, warto wiedzieć jakie są możliwości opisów księgowych, powinien też widzieć wybrany dostawca programów. 2 godziny temu, Jakub Targalski napisał: Ale zupełnie nie mam pojęcia jak taką kategorię można ustawić. Znalazłem oczywiście gdzie ustawia się kategorię księgową dla całego dokumentu, ale to nie o to mi chodzi. Obawiam się, że nie rozumiem problemu, gdyż opis księgowy pozycji dokumentu wprowadza się w tym samym miejscu co dla nagłówka dokumentu, od strony dokumentu handlowego: od strony obrazu księgowego: Link to postu
Rozwiązanie Jakub Targalski 0 Napisano 13 Stycznia Autor Rozwiązanie Udostępnij Napisano 13 Stycznia w Kategorie księgowe pozycji w Subiekcie (edytowane) 3 godziny temu, Daniel Kozłowski napisał: Powinien się orientować każdy użytkownik programów księgowych przed rozpoczęciem korzystania z programu, warto wiedzieć jakie są możliwości opisów księgowych, powinien też widzieć wybrany dostawca programów. Właśnie jestem na tym etapie i chciałbym ustawić to tak, żeby księgowość miała najmniej roboty. Niestety dokumentacja Insertu jest słaba. 3 godziny temu, Daniel Kozłowski napisał: Obawiam się, że nie rozumiem problemu, gdyż opis księgowy pozycji dokumentu wprowadza się w tym samym miejscu co dla nagłówka dokumentu, od strony dokumentu handlowego: Dzięki za pomoc. Dowiedziałem się dzięki Twoim zrzutom z ekranu, że mam szukać zakładki "księgowość". Dalej już dałem radę. Tutaj jest opis jak to zrobić - trochę nieaktualny (chyba ze starszej wersji), ale pomaga. Edytowane 13 Stycznia przez Jakub Targalski Link to postu
Daniel Kozłowski 1 172 Napisano 13 Stycznia Udostępnij Napisano 13 Stycznia w Kategorie księgowe pozycji w Subiekcie 7 godzin temu, Jakub Targalski napisał: Dzięki za pomoc. Dowiedziałem się dzięki Twoim zrzutom z ekranu, że mam szukać zakładki "księgowość". Dalej już dałem radę. Nie ma konieczności włączania zakładki "Księgowość", drugi zrzut ekranu nie pokazywał dokumentu "FZ" tylko dokument "OK". Link to postu
Jakub Targalski 0 Napisano 14 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia w Kategorie księgowe pozycji w Subiekcie Wolę zakładkę księgowość. Zależy mi na tym, żeby było to możliwie blisko wprowadzanej faktury. Chciałbym, żeby wstępną klasyfikację robiła osoba wpisująca fakturę do systemu - często ma dużo większe pojęcie co jest na fakturze niż księgowa. U nas w firmie często wszystkie rodzaje kosztów są na jednej fakturze, a nazwa na fakturze często księgowej nic nie mówi. Najlepiej by było jakby wyświetlić to na podstawowej zakładce, ale chyba nie ma takiej możliwości bo nie widzę tego w konfiguracji listy. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 172 Napisano 14 Stycznia Udostępnij Napisano 14 Stycznia w Kategorie księgowe pozycji w Subiekcie 22 godziny temu, Jakub Targalski napisał: Właśnie jestem na tym etapie i chciałbym ustawić to tak, żeby księgowość miała najmniej roboty. Nie bardzo rozumiem podział obowiązków / kompetencji 22 godziny temu, Jakub Targalski napisał: Niestety dokumentacja Insertu jest słaba. Osobiście się z tym nie zgadzam, ale nie musi się Pan tak ograniczać, można też skorzystać z czyjegoś doświadczenia. 2 godziny temu, Jakub Targalski napisał: Najlepiej by było jakby wyświetlić to na podstawowej zakładce, ale chyba nie ma takiej możliwości bo nie widzę tego w konfiguracji listy. W konfiguracji listy pojawi się to, co dla niej udostępimy, na przykład pola własne, które też można wykorzystywać w schematach importu. Link to postu
Polecane posty