Szczepan Socha 4 Napisano 17 Stycznia Udostępnij Napisano 17 Stycznia w Aktualizacja na stanowisku klienckim - problem Po ostatniej aktualizacji do najnowszej wersji mam problem z aktualizacją na jednym stanowisku klienckim (reszta zaktualizowała się bez problemu). "Brak aktualnej informacji o abonamencie" - oczywiście abonament jest aktywny i program działa poprawnie na pozostałych komputerach. W jaki sposób mogę odczytać informacje o abonamencie na tym jednym stanowisku? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 17 Stycznia Udostępnij Napisano 17 Stycznia w Aktualizacja na stanowisku klienckim - problem To znany błąd programu. Proszę teraz klasycznie skopiować wersję instalacyjną ze stanowiska, gdzie już została przeprowadzona aktualizacja lub pobrać ją z internetu, koniec. Na przyszłość też polecam pobierać wersje instalacyjne z sieli lokalnej zamiast z internetu. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 17 Stycznia Udostępnij Napisano 17 Stycznia w Aktualizacja na stanowisku klienckim - problem Od siebie dodam tylko link do najnowszej wersji programu: InsERT GT 1.78 HF3. Link to postu
Polecane posty