Rafał Kuszpit 1 Napisano 27 Stycznia Udostępnij Napisano 27 Stycznia w Portal pracownika Dzień dobry, czy może ktoś spotkał się z problemem przy aktualizacji portalu pracownika przez serwer e-usług polegającym na informacji o wysyłaniu zakończonym niepowodzeniem - Sekwencja zawiera więcej niż jeden element. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc rozwiązać ten problem? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 29 Stycznia Udostępnij Napisano 29 Stycznia w Portal pracownika Proszę przesłać dane diagnostyczne z maszyny, na której uruchomiony jest serwer e-usług. Tu instrukcja: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2158,insert-nexo-–-jak-wygenerowac-dane-diagnostyczne.html Link to postu
Rafał Kuszpit 1 Napisano 29 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia w Portal pracownika wysłałem w wiadomości prywatnej Link to postu
Łukasz Gniazdowski 37 Napisano 30 Stycznia Udostępnij Napisano 30 Stycznia w Portal pracownika Z analizy przesłanych logów wynika, że problem jest w danych. Prawdopodobnie istnieje dwóch pracowników ze zduplikowanym identyfikatorem konta pracownika. Taka sytuacja jest nieprawidłowa i powoduje błędy przy synchronizacji. W załączniku przesyłam raport SQL, który można zaimportować do Gratyfikanta nexo PRO. Raport pokazuje listę pracowników ze zduplikowanym kontem pracownika, więc pozwoli zidentyfikować pracowników, których dane powodują problem. Prawdopodobnie powinno pomóc zakończenie udostępniania Portalu pracownika obu pracownikom, a następnie udostępnienie go ponownie. Na adresy e-mail pracowników zostaną wysłane nowe zaproszenia i będą oni musieli ponownie powiązać je ze swoim Kontem InsERT. Chcielibyśmy się też dowiedzieć jak mogło dojść do takiej sytuacji. Czy dane pracowników były edytowane przez jakieś rozwiązania własne albo bezpośrednio przez SQL? Czy podmiot był ostatnio przywracany z archiwum? Pracownicy ze zduplikowanym identyfikator konta pracownika - raport SQL.xml Link to postu
Rafał Kuszpit 1 Napisano 30 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia w Portal pracownika zakończyłem udostępnianie wszystkim pracownikom i problem się nie rozwiązał :((( Link to postu
Łukasz Gniazdowski 37 Napisano 31 Stycznia Udostępnij Napisano 31 Stycznia w Portal pracownika Czy zaimportował Pan raport, który podesłałem? Czy pokazuje jakieś dane? Operacja do importu raportu znajduje się w module Raporty. Link to postu
Rafał Kuszpit 1 Napisano 31 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia w Portal pracownika Takie informacje po zaimportowaniu raportu Link to postu
Andrzej Kubik 1 095 Napisano 31 Stycznia Udostępnij Napisano 31 Stycznia w Portal pracownika Niechże Pan ten raport zapisze i uruchomi Link to postu
Rafał Kuszpit 1 Napisano 31 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia w Portal pracownika 😁🙈 mam dwa razy tę samą osobę o tym samym identyfikatorze konta pracownika. Jak mogę to usunąć? Link to postu
Rozwiązanie Rafał Kuszpit 1 Napisano 31 Stycznia Autor Rozwiązanie Udostępnij Napisano 31 Stycznia w Portal pracownika Ok. Naprawione 😃 Dziękuję wszystkim za pomoc. 1 Link to postu
Polecane posty