Skocz do zawartości

Portal pracownika


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Rafał Kuszpit,

Polecane posty

Z analizy przesłanych logów wynika, że problem jest w danych. Prawdopodobnie istnieje dwóch pracowników ze zduplikowanym identyfikatorem konta pracownika. Taka sytuacja jest nieprawidłowa i powoduje błędy przy synchronizacji.

W załączniku przesyłam raport SQL, który można zaimportować do Gratyfikanta nexo PRO. Raport pokazuje listę pracowników ze zduplikowanym kontem pracownika, więc pozwoli zidentyfikować pracowników, których dane powodują problem. Prawdopodobnie powinno pomóc zakończenie udostępniania Portalu pracownika obu pracownikom, a następnie udostępnienie go ponownie. Na adresy e-mail pracowników zostaną wysłane nowe zaproszenia i będą oni musieli ponownie powiązać je ze swoim Kontem InsERT.

Chcielibyśmy się też dowiedzieć jak mogło dojść do takiej sytuacji.
Czy dane pracowników były edytowane przez jakieś rozwiązania własne albo bezpośrednio przez SQL?
Czy podmiot był ostatnio przywracany z archiwum?

Pracownicy ze zduplikowanym identyfikator konta pracownika - raport SQL.xml

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...