Mateusz Kamionka 2 Napisano 1 Lutego Udostępnij Napisano 1 Lutego w Problem z mapowaniem płatności CASHONDELIVERY Witam, Mamy problem z mapowaniem płatności CASHONDELIVERY / za pobraniem. Mianowicie za każdym razem trzeba wejść w zamówienie i ręcznie ustawić Płatność za pobraniem, mimo że we wcześniejszych zamówieniach zostało już tak zrobione, a wg. informacji w e-Pomocy powinno to być 1 razowe. Pozdrawiam. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 873 Napisano 1 Lutego Udostępnij Napisano 1 Lutego w Problem z mapowaniem płatności CASHONDELIVERY Płatności za pobraniem niestety nie są takie trywialne i różnią się od płatności z góry - chociażby tym, że dodatkowo wymagają identyfikacji kuriera, co w tej chwili nie jest zaadresowane w żaden sposób. Wymaga to wprowadzenia pewnych zmian, ale nie są one takie małe, więc obecnie mapowania płatności za pobraniem niestety nie będą działać. Temat jest obecnie przypisany do wersji 51. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.