Skocz do zawartości

Problem z mapowaniem płatności CASHONDELIVERY

Polecane posty

Witam,

Mamy problem z mapowaniem płatności CASHONDELIVERY / za pobraniem.

Mianowicie za każdym razem trzeba wejść w zamówienie i ręcznie ustawić Płatność za pobraniem, mimo że we wcześniejszych zamówieniach zostało już tak zrobione, a wg. informacji w e-Pomocy powinno to być 1 razowe.

 

Pozdrawiam.

Link to postu

Płatności za pobraniem niestety nie są takie trywialne i różnią się od płatności z góry - chociażby tym, że dodatkowo wymagają identyfikacji kuriera, co w tej chwili nie jest zaadresowane w żaden sposób. Wymaga to wprowadzenia pewnych zmian, ale nie są one takie małe, więc obecnie mapowania płatności za pobraniem niestety nie będą działać. Temat jest obecnie przypisany do wersji 51.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...