Skocz do zawartości

Aktualizacja cen

Polecane posty

Zmienione zostały ceny w dodatkowych cennikach przypisanych dla poszczególnych klientów. Asortyment z tych cenników jest uwzględniany w module "Umowy z klientami" i pojawia się na wystawianych cyklicznie fakturach. Jednak po zmianie cen w cenniku, w module Umowy dane pozostają niezaktualizowane. Aby dokonać zmiany, musiałabym od nowa dodać te same pozycje, bo wówczas asortyment wchodzi już z nową ceną. 

W jaki sposób można zaktualizować ceny, bez dodawania od nowa pozycji z asortymentem przenoszonym na faktury? 

image.png.604caab60a25aed612e78f33e53f526e.png

Link to postu

Może nie dość jasno wytłumaczyłam: zmieniłam ceny asortymentu w cenniku przypisanym do klienta. Ten asortyment jest wskazany w Umowie, aby był przenoszony na fakturę sprzedaży. 

  image.png.9818ed3058e013f5772c84546d2d20d3.png

 

Po zmianie ceny w cenniku przypisanym do tego klienta, nie zaktualizowała się wartość w module Umowy.

Aby do faktury przenosiły się aktualne wartości, konieczne było ponowne zdefiniowanie asortymentu na poziomie Umowy (usuń i dodaj), bo ten sam asortyment po dodaniu wchodził z właściwą, nową ceną.

Powinna być od tego opcja aktualizacji na tym poziomie. 

Link to postu

Obawiam się, że w takim razie nadal nie rozumiem. Na umowie z klientem można 

42 minuty temu, Kacper Panek napisał:

kliknąć pole Cennik, zaznaczyć Przelicz istniejące pozycje na dokumencie i kliknąć OK.

image.png.04889696ae1a72c6b9cada5715a4848f.png
image.png.5f726e4a7abd4ae9f754e7b0bd477145.png

 

Wykonanie takiej operacji nie wpływa na ceny pozycji asortymentu na Umowie, a co za tym idzie na Fakturze utworzonej dla tej Umowy?

  • Dziękuję 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...