Jacek Synowiec 0 Napisano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2016 w Problem z łączeniem z drugiego PC do Rachmistrza/Subiekt nexo "Serwer" na którym jest zainstalowany Pakiet nexo działa na: system: Windows 10 Pro x64 baza: Microsoft SQL Server 2014 Express. Klientem po sieci lokalnej jest PC: system: Windows 10 Pro x64 Do tej pory w takiej konfiguracji to działało przez 2 lata (także po upgrade do Windows 10 z 7), ale prawdopodobnie (jak przypuszczam) po ostatniej aktualizacji Windows 10,Pojawił się problem z łączeniem z klienta do Rachmistrza nexo / Subiekt nexo. Wyświetla się komunikat (zrzut ekranu): „Nazwa główna obiektu docelowego jest niepoprawna. Nie można wygenerować kontekstu SSPI.” I nie można uruchomić zdalnie Rachmistrza nexo / Subiekt nexo (zrzut ekranu) PS Na tym samym komputerze łączę się zdalnie do tego samego komputera do Subiekta GT – i w tym przypadku nie ma problemu (choć on pracuje na starszej bazie) Link to postu
Piotr T. 0 Napisano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2016 w Problem z łączeniem z drugiego PC do Rachmistrza/Subiekt nexo Można spróbować wyłączyć uwierzytelnianie kontem Windows. Więcej informacji tutaj: https://support.microsoft.com/en-us/kb/811889 albo tutaj https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/327825, Link to postu
Jacek Synowiec 0 Napisano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2017 w Problem z łączeniem z drugiego PC do Rachmistrza/Subiekt nexo A jakaś prostsza metoda jest? (nie jestem techniczny) np. ...ja wiem ... odinstalowanie / zainstalowanie Nexo od nowa ... .... np. jaka w tym przypadku byłaby procedura, co trzeba by odinstalować? Link to postu
Mateusz Włudyka 1 Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 w Problem z łączeniem z drugiego PC do Rachmistrza/Subiekt nexo Jeżeli spróbujemy uruchomić skrót z przytrzymanym klawiszem CTRL to powinno pojawić się menu konfiguracji serwera. Oczywiście w polu serwer powinna się znajdować informacja nt. połączenia (nazwa komputera\nazwa instancji -> np. Komputer\InsertNexo). Może ustawić użytkownika SA (z wyłączonym uwierzytelnianiem kontem Windows) i pozostawić pole puste? Czy wtedy są podobne komunikaty? Link to postu
Jacek Synowiec 0 Napisano 13 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2017 w Problem z łączeniem z drugiego PC do Rachmistrza/Subiekt nexo Haa! Ta wskazówka pomogła ... nie było wpisanego w polu użytkownika "sa" Po wpisaniu jak wyżej, zaczęło działać! Dziękuję. Link to postu
Polecane posty