Wiesław Kaczmarek 0 Napisano 16 Lutego Udostępnij Napisano 16 Lutego w Plan pracy - kalendarz Jedna z naszych pracownic pracuje na 1/2 etatu i przychodzi do pracy we wtorki, środy i czwartki. Ma więc założony jest w ustawieniach programu indywidulany plan pracy. Zauważyłem że w planie pracy - kalendarzu dziwnie poukładały się dni. Zamiast niedziela dniem świątecznym jest poniedziałek, Wtorek jest zaznaczony jako dzień wolny (a według planu nie jest), wtorek i środa OK, i piątek też nieprawidłowo bo powinien być wolny a nie jest. Załączyłem 3 zrzuty które potwierdzają te nieprawidłowości. Nie wiem czy ostatnia poprawka czegoś nie namieszała? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 16 Lutego Udostępnij Napisano 16 Lutego w Plan pracy - kalendarz Ta data to data, od której obowiązuje dany cykl. 01-10-2023 to była niedziela, a nie sobota. Wystarczyłoby zmienić datę na 30.09 - wtedy by się zgodziło - teraz mogą być z tym problemy ze względu na istniejące różne zapisy wykorzystujące kalendarz - pewnie będzie trzeba coś pokasować przed zmianą i potem uzupełnić. Link to postu
Wiesław Kaczmarek 0 Napisano 16 Lutego Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego w Plan pracy - kalendarz No tak, będzie trochę roboty. Dzięki, miejmy nadzieję że to pomoże. Link to postu
Polecane posty