Patryk Tworek 39 Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 w Synchronizacja z K-ex nie działa Panowie mam problem, 3 dni mi działała synchronizacja z k-exem a później wszystko padło. Przy wysyłaniu niby wysyła jest info o oczekiwaniu na akceptacje i tyle... przy kliknięciu na odbierz nic się nie dzieje, niby mieli ale statusy się nie zmieniają (zazwyczaj nie wywala też błędu). Dziś pojawił się błąd: Synchronizacja paczek z serwisem K-EX.: 1375Premature end of data in tag Opis line 1 1375Premature end of data in tag Przesylka line 1 1375Premature end of data in tag Parametry line 1 1375Premature end of data in tag Dane line 1 (0x80004005) Ma ktoś jakieś pomysły ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 18 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 w Synchronizacja z K-ex nie działa Sprawdź czy w którejś z paczek w danych nie ma dziwnych znaków, zwłaszcza niedozwolonych w XMLu, czyli ",<,>,&. Cytuj Link to postu
Patryk Tworek 39 Napisano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Lutego 2014 w Synchronizacja z K-ex nie działa Niestety nie... wszystkie adresy są poprawne. Teraz błąd się nie pojawia, po prostu nie ma synchronizacji.. jakby połączenie urywało bez błędu. Cytuj Link to postu
Epsc Sp. z o.o. 1 Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 w Synchronizacja z K-ex nie działa A mam pytanie odnośnie integracji z K-exem. Dzisiaj ustawiam wszystko i mi błąd jako tako nie wyskakuje na temat nadań. Po kliknięciu na wysyłanie i odbieranie od dostawców paczka ma status oczekuje. Jak chce wydrukować etykiete i wszystkie dokumenty wyskakuje mi informacja że K-ex musi zaakceptować wszystkie paczki i nie ma etykiety. Jedyne co moge wydrukować zbiorcze zestawienie nadań. Czy po jakimś czasie dopiero K-ex przesyła dane i jeśli tak to jak długo trzeba czekać na taką etykiete oraz pełną dokumentacje?? Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Link to postu
Patryk Tworek 39 Napisano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 w Synchronizacja z K-ex nie działa U mnie taka sama sytuacja - teoretycznie kex powinien wysłać info że paczka jest zaakceptowana po ok. 2-3 min i można drukować etykiety... ale u nas od jakiegoś czasu nie dostajemy statusów już Cytuj Link to postu
Epsc Sp. z o.o. 1 Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 w Synchronizacja z K-ex nie działa I jak to wtedy to wygląda?? Gdzie pobieracie etykiety?? Bo ja wdrażam K-exa do nas i chce mieć dopięte wszystko. Cytuj Link to postu
Patryk Tworek 39 Napisano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2014 w Synchronizacja z K-ex nie działa Nie wysyłamy kexem, ogólnie support ze strony kexa jest średnio pomocny. Sami nie wiedzą gdzie jest błąd - jak widać team sello też chyba nie ma pojęcia - tymczasowe rozwiązanie to dodanie do panelu administracyjnego z listami filtru pokazującego listy zaimportowane przez webapi i ręczny druk tych listów. Cytuj Link to postu
Epsc Sp. z o.o. 1 Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 w Synchronizacja z K-ex nie działa Aha. No mi k-ex już tydzień wprowadza ten filtr i jakoś nie umie tego zrobić i tak czekam. Cytuj Link to postu
Bukem 0 Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 w Synchronizacja z K-ex nie działa Powiem wam tylko, jeśli zrobicie paczki potem klikacie synchronizuj Dostawcy paczek, wszystko się pięknie ładnie zsynchronizuje w paczkach będziecie mieli numery paczek z 2 na początku. Po tym wszystkim poczekajcie około 10-15 minut i ponownie trzeba zsynchronizować Dostawców paczek! Żeby sello pobrało informację, że paczka jest już zaakceptowana i wtedy będziecie mieli możliwość wydrukowania etykiety. Sello i Kex nie posiadają Automatycznej synchronizacji! Cytuj Link to postu
Patryk Tworek 39 Napisano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 w Synchronizacja z K-ex nie działa Bukem: odeślę do pierwszego posta. Wiem że tam jest wyślij/odbierz i nie ma automatu.. tylko że nie w tym jest problem Cytuj Link to postu
Bukem 0 Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 w Synchronizacja z K-ex nie działa Patryk Tworek, odpowiadałem na pytanie Kolegi Epsc A sprawdzałeś ustawienia w słownikach dostawców? Mi jakimś dziwnym sposobem pozmieniały. Podaj screeny z ustawieniami. Cytuj Link to postu
Patryk Tworek 39 Napisano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 w Synchronizacja z K-ex nie działa Zapewniam Cię, że wszystko mam dobrze poustawiane - tym bardziej że Kex widzi nasze paczki, więc je dostaje - a jakoś sello nie może odebrać statusu ich. Nawet o zwykłe porty prosiłem się z 2 tygodnie, na filtr czekamy już kolejny tydzień... jak narazie współpraca tragiczna. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.