Pro Consilio 3 Napisano 17 Lutego Udostępnij Napisano 17 Lutego w Wymiana online - problem z klientami producent rolny Witam. Włączyliśmy wymianę online z subiektami nexo kilku klientów. U 1 pojawia się problem. Przy próbie pobrania paczki dokumentów wyskakuje komunikat: "IMIĘ KLIENTA, NAZWISKO KLIENTA, PESEL: .....................: Ta funkcja wymaga aktywnego ulepszenia do wersji 48.0.0 Subiekta nexo - aby skorzystać, kup abonament do Subiekta nexo: Producent Rolny" Sęk w tym, że nasz klient abonament posiada, ma zainstalowaną wersję subiekta nexo pro 49.0.0 i jest zalogowany na swoje konto Insert. O co może chodzić? Paczki dokumentów bez producentów rolnych się importują. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 19 Lutego Udostępnij Napisano 19 Lutego w Wymiana online - problem z klientami producent rolny Odpowiedzi udzieliłem w wiadomości prywatnej. Link to postu
Pro Consilio 3 Napisano 21 Lutego Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego w Wymiana online - problem z klientami producent rolny W dniu 19.02.2024 o 13:52, Dariusz Nowak napisał: Odpowiedzi udzieliłem w wiadomości prywatnej. Odpisałam teraz również. Po zainstalowaniu tej poprawki z mojego komputera, nie mogę uruchomić w ogóle tych podmiotów, na których poprawkę zainstalowałam. Serwer jest dostępny, program serwisowy widzi tą bazę, archiwizuje ją ale rewizor ani gratyfikant się nie uruchomi bo wywala komunikat błędu: Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 21 Lutego Udostępnij Napisano 21 Lutego w Wymiana online - problem z klientami producent rolny Dzień dobry, prawdopodobnie próbują Państwo uruchomić podmioty z poziomu Biura nexo. Aby ten mechanizm zadziałał, proszę wgrać poprawkę również do podmiotu Biura nexo. Link to postu
Pro Consilio 3 Napisano 21 Lutego Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego w Wymiana online - problem z klientami producent rolny Czyli również z mojego komputera wgrywam ponownie poprawkę i wskazuję podmiot własny biura czyli Pro Consilio? Dobrze rozumiem? Nie chcę ryzykować, że teraz przestanie nam działać wszystko, więc wolę już dopytać dla pewności Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 21 Lutego Udostępnij Napisano 21 Lutego w Wymiana online - problem z klientami producent rolny 17 minut temu, Pro Consilio napisał: Czyli również z mojego komputera wgrywam ponownie poprawkę i wskazuję podmiot własny biura czyli Pro Consilio? Tak. Oczywiście przed wgraniem poprawki, proszę wykonać archiwizację bazy danych. Po wgraniu poprawki w Biurze nexo (przy uruchamianiu podmiotów, które nie mają wgranej poprawki) może pojawić się podobny komunikat. Natomiast po kliknięciu OK, będzie mogła Pani kontynuować pracę. Link to postu
Pro Consilio 3 Napisano 21 Lutego Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego w Wymiana online - problem z klientami producent rolny Dziękuję za odpowiedź. Na ten moment wygląda na to, że sprawa rozwiązała się innaczej. Tzn. podczas próby uruchomienia Rewizora na tych podmiotach (nie z poziomu biura nexo) wyskoczył komunikat, żeby wyłączyć wszystkie inne programy nexo i uruchomić znowu (już dokładnie nie pamiętam). Tak zrobiłam. I przy tym ponownym uruchomieniu rewizora mogłam już zalogować się na podmiot. Tak samo zrobiłam z kolejnymi podmiotami. Po tym uruchamianie z poziomu biura nexo znowu zaczęło działać. Rozumiem więc, że żeby proces instalacji tej poprawki został ukończony konieczne było uruchomienie rewizora z poziomu właśnie rewizora a nie biura nexo? Gdyby problem się powtórzył to będę to zgłaszała. Dziękuję za wskazówki Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 21 Lutego Udostępnij Napisano 21 Lutego w Wymiana online - problem z klientami producent rolny Godzinę temu, Pro Consilio napisał: Dziękuję za odpowiedź. Na ten moment wygląda na to, że sprawa rozwiązała się innaczej. Tzn. podczas próby uruchomienia Rewizora na tych podmiotach (nie z poziomu biura nexo) wyskoczył komunikat, żeby wyłączyć wszystkie inne programy nexo i uruchomić znowu (już dokładnie nie pamiętam). Tak zrobiłam. I przy tym ponownym uruchomieniu rewizora mogłam już zalogować się na podmiot. Tak samo zrobiłam z kolejnymi podmiotami. Po tym uruchamianie z poziomu biura nexo znowu zaczęło działać. Rozumiem więc, że żeby proces instalacji tej poprawki został ukończony konieczne było uruchomienie rewizora z poziomu właśnie rewizora a nie biura nexo? Niestety na podstawie powyższych informacji, nie jestem w stanie wskazać bezpośredniej przyczyny problemu. Link to postu
Polecane posty