Skocz do zawartości

Wymiana online - problem z klientami producent rolny

Polecane posty

Witam. Włączyliśmy wymianę online z subiektami nexo kilku klientów. U 1 pojawia się problem. Przy próbie pobrania paczki dokumentów wyskakuje komunikat:

"IMIĘ KLIENTA, NAZWISKO KLIENTA, PESEL: .....................: Ta funkcja wymaga aktywnego ulepszenia do wersji 48.0.0 Subiekta nexo - aby skorzystać, kup abonament do Subiekta nexo: Producent Rolny"

 

Sęk w tym, że nasz klient abonament posiada, ma zainstalowaną wersję subiekta nexo pro 49.0.0 i jest zalogowany na swoje konto Insert.

O co może chodzić? Paczki dokumentów bez producentów rolnych się importują.

 

Link to postu
W dniu 19.02.2024 o 13:52, Dariusz Nowak napisał:

Odpowiedzi udzieliłem w wiadomości prywatnej.

Odpisałam teraz również. Po zainstalowaniu tej poprawki z mojego komputera, nie mogę uruchomić w ogóle tych podmiotów, na których poprawkę zainstalowałam. Serwer jest dostępny, program serwisowy widzi tą bazę, archiwizuje ją ale rewizor ani gratyfikant się nie uruchomi bo wywala komunikat błędu:

image.png.890689b4cf15fae5b54dbde04c8813c8.png

 

Link to postu
17 minut temu, Pro Consilio napisał:

Czyli również z mojego komputera wgrywam ponownie poprawkę i wskazuję podmiot własny biura czyli Pro Consilio?

Tak. Oczywiście przed wgraniem poprawki, proszę wykonać archiwizację bazy danych.

 

Po wgraniu poprawki w Biurze nexo (przy uruchamianiu podmiotów, które nie mają wgranej poprawki) może pojawić się podobny komunikat. Natomiast po kliknięciu OK, będzie mogła Pani kontynuować pracę.

MicrosoftTeams-image(9).png.a121057467571d1f6d4183fbebb55afe.png

Link to postu

Dziękuję za odpowiedź. Na ten moment wygląda na to, że sprawa rozwiązała się innaczej. Tzn. podczas próby uruchomienia Rewizora na tych podmiotach (nie z poziomu biura nexo) wyskoczył komunikat, żeby wyłączyć wszystkie inne programy nexo i uruchomić znowu (już dokładnie nie pamiętam). Tak zrobiłam. I przy tym ponownym uruchomieniu rewizora mogłam już zalogować się na podmiot. Tak samo zrobiłam z kolejnymi podmiotami. Po tym uruchamianie z poziomu biura nexo znowu zaczęło działać. Rozumiem więc, że żeby proces instalacji tej poprawki został ukończony konieczne było uruchomienie rewizora z poziomu właśnie rewizora a nie biura nexo?

Gdyby problem się powtórzył to będę to zgłaszała.

Dziękuję za wskazówki :) 

Link to postu
Godzinę temu, Pro Consilio napisał:

Dziękuję za odpowiedź. Na ten moment wygląda na to, że sprawa rozwiązała się innaczej. Tzn. podczas próby uruchomienia Rewizora na tych podmiotach (nie z poziomu biura nexo) wyskoczył komunikat, żeby wyłączyć wszystkie inne programy nexo i uruchomić znowu (już dokładnie nie pamiętam). Tak zrobiłam. I przy tym ponownym uruchomieniu rewizora mogłam już zalogować się na podmiot. Tak samo zrobiłam z kolejnymi podmiotami. Po tym uruchamianie z poziomu biura nexo znowu zaczęło działać. Rozumiem więc, że żeby proces instalacji tej poprawki został ukończony konieczne było uruchomienie rewizora z poziomu właśnie rewizora a nie biura nexo?

 

Niestety na podstawie powyższych informacji, nie jestem w stanie wskazać bezpośredniej przyczyny problemu.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...