Radomił Ząbik 308 Napisano 17 Lutego Udostępnij Napisano 17 Lutego w [Sfera] Ustawienie Państwa w szablonie klienta, powoduje problem z dodawaniem głównego adresu Kiedy ustawimy w szablonie danych klienta państwo Polska, to podczas procesu tworzenia adresu, podmiot ustawia Sobie adres podstawowy na całkiem pusty, zapewne tylko z krajem Polska. W dalszej procedurze przyjmuje dane adresowe, ale ten adres nie pojawia się nigdzie w samym kliencie. Co jeszcze ciekawsze, wykasowanie z szablonu państwa, nie niweluje problemu - zapewne jest wstawiany null? W efekcie, AdresPodstawowy nie ustawia się na null, nie przyjmuje domyślnie adresu wprowadzanego jako główny. Oczywiście można to obejść, od razy podłączając nowo tworzony adres, jako AdresPodstawowy, ale trzeba to zrobić siłowo, bez warunku, że jest on null, ponieważ nie jest on null. Wydaje mi się, że tutaj szablon działa lekko nieprawidłowo, i państwo powinno się dopisać dopiero po utworzeniu adresu, a nie tworzyć ten adres samo. P.S. Po manipulacji Państwem w szablonie klienta, nie sprawdzi się wasz przykład z dokumentacji, który sprawdza ten warunek. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca w [Sfera] Ustawienie Państwa w szablonie klienta, powoduje problem z dodawaniem głównego adresu Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie – wymienione problemy są nam znane i postaramy się je poprawić w jednej z najbliższych wersji programu. Link to postu
Polecane posty