Patrycja Majzner 9 Napisano 17 Lutego Udostępnij Napisano 17 Lutego w Informacja zbiorcza 1. Czy można edytować informacje w niej zawarte? tzn dodać lub usunąć pozycje? 2. dlaczego informacja nie uwzględnia nadpłaty vat z poprzedniego miesiąca? Link to postu
Pro Consilio 3 Napisano 19 Lutego Udostępnij Napisano 19 Lutego w Informacja zbiorcza Również bardzo mnie interesuje ten temat. Potrzebujemy informację o dochodowym i VAT ale pełną - jest do zapłaty/ nie ma/jest nadwyżka wykazana tak czy siak w JPK, termin, kwota, rachunek, symbol. Nie wszystkich mamy niestety na raportach portalu biura. Z resztą na raportach portalu biura informacja o nadwyżce w VAT też jest ograniczona i dosyć ukryta dla klienta (musi wejść w ewidencje VAT i rozumieć, że z minusem to nadwyżka) ale nie ma już informacji jak ta nadwyżka została wykazana w JPK. Z tym musimy mu wysłać osobną wiadomość. My potrzebowalibyśmy ten wzór informacji zbiorczej bez informacji o wynagrodzeniach i ZUS. Czy możemy edytować treść tej informacji zbiorczej? Lub czy Państwo przewidują dodanie kilku wzorów takiej informacji zbiorczej do wyboru przy wysyłce? Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 21 Lutego Udostępnij Napisano 21 Lutego w Informacja zbiorcza Dzień dobry, nie ma możliwości edycji wbudowanego raportu programu. Można jednakże dodać raport własny i/lub edytować wzorzec wydruku takiego raportu: InsERT nexo – Jak dodać własny raport SQL do systemu? InsERT nexo – Jak zmodyfikować postać wydruku? W przypadku trudności z uzyskaniem oczekiwanego efektu zalecamy kontakt z dyplomowanym serwisantem. Link to postu
Polecane posty