Monika Siemieniukowska-Gosieniecka 3 Napisano 20 Lutego Udostępnij Napisano 20 Lutego w błąd połączenia Dzień dobry, na wykazie klientów biura część podmiotów zaczęła “świecić” na czerwono i w stanie połączenia jest komunikat błąd połączenia. Próbowałam otworzyć osobny program księgowy i zalogować się do danego podmiotu i również jest to niemożliwe. Co się stało? Link to postu
Pro Consilio 3 Napisano 21 Lutego Udostępnij Napisano 21 Lutego w błąd połączenia Czy instalowała Pani poprawkę dot. producentów rolnych? U nas tak się stało dzisiaj na komputerze, na którym zainstalowałam poprawkę przysłaną mi w wiadomości prywatnej przez Insert. Więcej ta poprawka popsuła niż naprawiła. Można zwariować, jak nie niemożliwy do wyliczenia CIT estoński (jedna poprawka) to z kolei niemożliwe do zaimportowania dokumenty zw. z rolnikami z wymiany online (druga poprawka) a teraz brak możliwości pracy z tego komputera Pozostałe komputery łączą się z bazą i pracują na niej a na moim nie ma szans i to tylko na podmiotach, na których zainstalowałam tą poprawkę. Co ciekawe - program serwisowy widzi tą bazę, mogę dla niej stworzyć archiwum, ale gratyfikanta ani rewizora za nic nie uruchomię bo widzę taki komunikat: Link to postu
Monika Siemieniukowska-Gosieniecka 3 Napisano 21 Lutego Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego w błąd połączenia Nie instalowałam takiej poprawki, ale błąd wynika chyba z faktu, iż bazy mają starszą wersję niż program (na razie to zaobserwowałam, ale ze względu na rozliczenia nie wnikałam w temat). Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 21 Lutego Udostępnij Napisano 21 Lutego w błąd połączenia W dniu 20.02.2024 o 10:37, Monika Siemieniukowska-Gosieniecka napisał: zaczęła “świecić” na czerwono i w stanie połączenia jest komunikat błąd połączenia Błąd połączenia może wskazywać na inną przyczynę problemu np. z dostępem programu do serwera SQL wskazanego w parametrach połączenia klienta biura. Link to postu
Polecane posty