Natalia Wojtczak 0 Napisano 29 Lutego Udostępnij Napisano 29 Lutego w Płatność przez Portal (edytowane) Witam, Użytkujemy Portal Biura od kilku miesięcy i pierwszy raz mamy taki problem. Płatność czeka na potwierdzenie z Autopay, człowiek nie zauważył ze składki ZUS nie zeszły z konta. Czy coś zrobił nie tak czy to błąd systemu? Bede wdzięczna za informację. Edytowane 29 Lutego przez Natalia Wojtczak Link to postu
Katarzyna Kolenda 47 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Płatność przez Portal Proszę o przesłanie w wiadomości prywatnej NIPu klienta u którego sytuacja miała miejsce. Link to postu
Katarzyna Kolenda 47 Napisano 4 Marca Udostępnij Napisano 4 Marca w Płatność przez Portal Przyjrzeliśmy się tym płatnościom. Najprawdopodobniej płatności zostały przerwane w trakcie jej wykonywania (mogło się to wydarzyć ręcznie przez klienta ale też np. mogło zostać zerwane połączenie internetowe). Jedna z tych płatności została anulowana, natomiast druga oczekuje na płatność. Może ona zostać wznowiona i dokończona lub anulowana ręcznie. Link to postu
Natalia Wojtczak 0 Napisano 4 Marca Autor Udostępnij Napisano 4 Marca w Płatność przez Portal Dziękuję za weryfikację. Klient twierdzi ze nie przerywał procesu a przebiegał on tak jak przy poprzednich płatnościach które się udały. No nic, pozostaje dokonanie przelewu poza Portalem. Dziękuję. Link to postu
Polecane posty