Skocz do zawartości

Dodanie informacji do listy umów i listy absencji

Polecane posty

Witam,

 

Podczas pracy na liście absencji "Choroby / zasiłki" nie mamy możliwości uruchomienia podsumowania dla kolumny "Dni roboczych". W kolumnie obok natomiast można bez problemu przedstawić sumę na dole kolumny.

Dodatkowo podczas eksporu listy do pliku excela, kolumna ta eksportuje wartości w formacie tekstowym, co lekko komplikuje wykonanie sumowania samemu.

Dla celów statystycznych wiele ułatwiłoby prace gdybyśmy zestawienie absencji mogli posortować po wartości "Płeć" - czy jest możliwość dodać taką kolumnę?

 

Lista "Umowy" - podobna sytuacja z formatowaniem i z sumowaniem w kolumnie "Składnik - podstawa miesięczna" - uruchomienie podsumowania poprawi ergonomie pracy.

Proszę dodatkowo sprawdzić możliwość dodania kolumny "Grupa" która wyświetlałaby dane z zakładki pracowniczej o rej samej nazwie. Pozwoli nam to uporządkować na liście umowy zgodnie z przypisanymi dla pracowników grupami jak Administracja / produkcja / logistyka.

 

Będę wdzięczny za informacje czy powyższe sugestie są możliwe do implementacji.

 

Marcin Strzelczyk

 

 

Link to postu
47 minut temu, Marcin Strzelczyk napisał:

Podczas pracy na liście absencji "Choroby / zasiłki" nie mamy możliwości uruchomienia podsumowania dla kolumny "Dni roboczych". W kolumnie obok natomiast można bez problemu przedstawić sumę na dole kolumny.

Tego ze względów technicznych na razie nie jesteśmy w stanie zmienić.

 

Pozostałe sugestie zapisuję.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...