Marcin Strzelczyk 0 Napisano 11 Marca Udostępnij Napisano 11 Marca w Dodanie informacji do listy umów i listy absencji Witam, Podczas pracy na liście absencji "Choroby / zasiłki" nie mamy możliwości uruchomienia podsumowania dla kolumny "Dni roboczych". W kolumnie obok natomiast można bez problemu przedstawić sumę na dole kolumny. Dodatkowo podczas eksporu listy do pliku excela, kolumna ta eksportuje wartości w formacie tekstowym, co lekko komplikuje wykonanie sumowania samemu. Dla celów statystycznych wiele ułatwiłoby prace gdybyśmy zestawienie absencji mogli posortować po wartości "Płeć" - czy jest możliwość dodać taką kolumnę? Lista "Umowy" - podobna sytuacja z formatowaniem i z sumowaniem w kolumnie "Składnik - podstawa miesięczna" - uruchomienie podsumowania poprawi ergonomie pracy. Proszę dodatkowo sprawdzić możliwość dodania kolumny "Grupa" która wyświetlałaby dane z zakładki pracowniczej o rej samej nazwie. Pozwoli nam to uporządkować na liście umowy zgodnie z przypisanymi dla pracowników grupami jak Administracja / produkcja / logistyka. Będę wdzięczny za informacje czy powyższe sugestie są możliwe do implementacji. Marcin Strzelczyk Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 11 Marca Udostępnij Napisano 11 Marca w Dodanie informacji do listy umów i listy absencji 47 minut temu, Marcin Strzelczyk napisał: Podczas pracy na liście absencji "Choroby / zasiłki" nie mamy możliwości uruchomienia podsumowania dla kolumny "Dni roboczych". W kolumnie obok natomiast można bez problemu przedstawić sumę na dole kolumny. Tego ze względów technicznych na razie nie jesteśmy w stanie zmienić. Pozostałe sugestie zapisuję. Link to postu
Polecane posty