Skocz do zawartości

urlop macierzyński

Polecane posty

Witam!

Wprowadziłam urlop macierzyński poprzez kalendarz - 20 tyg płatne 100%, liczę wynagrodzenie dla tej pracownicy pojawia się komunikat widoczny na zdjęciu. Dla porównania zrobiłam też zdjęcie wynagrodzenia za macierzyński wypłacone w zeszłym roku jak i  ojcowskiego wypłaconego w lutym tego roku. W zasiłkach z tego roku nie ma składek pokrywanych przez budżet państwa. Czy tak ma być czy u mnie jest jakiś błąd

IMG_20240325_134722.jpg

IMG_20240325_134842.jpg

IMG_20240326_122323.jpg

Link to postu

Wygląda na to, że jest to wypłata "dodatkowa", która nie rozlicza zasiłków, urlopów itp...

Albo definicja listy płac nie ma włączonego odpowiedniego znacznika

image.thumb.png.07c1ed5476e5c9644e5c4829415f41f0.png

albo w kreatorze naliczania wynagrodzeń go nie włączono:

image.thumb.png.92413854a7b82c74691823e8dd128f42.png

 

Zasiłek macierzyński został pewnie dodany do tej wypłaty ręcznie.

Komunikat nie powinien się pokazywać - i to naprawimy - natomiast Pani powinna naliczać wypłaty z włączonym powyższym znacznikiem.

Link to postu
  • 3 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...