Tomasz Łuszczewski 0 Napisano 4 Kwietnia Udostępnij Napisano 4 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń (edytowane) Witam, jakie uprawnienia musi posiadać użytkownik, żeby móc wysyłać zaproszenia do Portalu Pracownika ? Koleżanka która miałaby je porozsyłać ma uprawnienia w zakresie prowadzenia spraw urlopowych i przy próbie wysłania zaproszenia do portalu dostaje komunikat jak na załączonym zrzucie ekranu. Sam portal jako taki działa, bo ja mogę bez problemu wysyłać zaproszenia, wnioski o urlop też się synchronizują . Nie bardzo rozumiem, co ma do rzeczy zmiana klientów, pracujemy na Gratyfikancie. Edytowane 4 Kwietnia przez Tomasz Łuszczewski Link to postu
Tomasz Łuszczewski 0 Napisano 4 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń Ok, temat chyba nieaktualny - dodałem uprawnienie do zmiany klientów, aczkolwiek wolałbym wiedzieć czym to jeszcze potencjalnie niepożądanym może skutkować. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 371 Napisano 4 Kwietnia Udostępnij Napisano 4 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń Wydaje się, że przy udostępnianiu Portalu to uprawnienie nie powinno być sprawdzane. 29 minut temu, Tomasz Łuszczewski napisał: czym to jeszcze potencjalnie niepożądanym może skutkować Przy takim zestawie uprawnień jaki Pan opisał na początku nie powinno to niczym niespodziewanym skutkować. Link to postu
Tomasz Łuszczewski 0 Napisano 4 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń Ciągnąc i poszerzając trochę temat - muszę dodać dwóch użytkowników ( Prezesów), którzy będą zatwierdzać (bądź odrzucać) wnioski urlopowe. Generalnie chciałbym im nadać uprawnienia koleżanki z kadr - czy jest możliwość łatwego "sklonowania" użytkownika, tak żeby nie przyklikiwać wszystkich uprawnień ? Link to postu
Paweł Kubacki 209 Napisano 4 Kwietnia Udostępnij Napisano 4 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń Samego powielania użytkowników nie ma w programie. Jednak można na podstawie wybranego użytkownika utworzyć rolę zawierającą uprawnienia tego użytkownika. Tak utworzoną rolę można następnie przypisać nowemu użytkownikowi. Link to postu
Tomasz Łuszczewski 0 Napisano 4 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń O, super, to jest jakieś rozwiązanie. Dziękuję Link to postu
Tomasz Łuszczewski 0 Napisano 10 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń Dzień dobry, wracam do tematu Portalu, bo mamy z nim dziwne problemy. Wysłałem zaproszenia do kilku osób, w tym do siebie samego. I sytuacja wygląda tak: - u mnie dane dotyczące urlopów i wynagrodzeń się zaciągnęły i są widoczne, ale nie wszystkie. Mianowicie zaimportowały się dane wynagrodzeń za 2023 (to pierwszy rok użytkowania Gratyfikanta). Nie zaciągnęły się natomiast wynagrodzenia za 2024 (zatwierdziłem listy płac tydzień temu). - u jednej z koleżanek zaciągnęły się dane o urlopach i wynagrodzeniach, ale następnego dnia zniknęły wszystkie i się nie pojawiły więcej (na tym komputerze aktywny jest serwer e-usług i regularnie pojawia się okienko o aktualizowaniu danych) - u dwóch koleżanek mimo założenia konta na portalu nie pojawiło się nic od zeszłego tygodnia. Pierwotnie serwer e-usług uruchomiony był na moim komputerze, ale on nie jest włączany codziennie, więc uruchamia się u koleżanki której komputer pracuje praktycznie cały czas. Gratyfikant zainstalowany jest na serwerze pracującym 24/7, użytkownicy pracują na końcówkach. Nie bardzo mam pomysł co jeszcze sprawdzić albo zmienić, a zależałoby nam na działaniu tego Portalu choćby w temacie wniosków urlopowych. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 371 Napisano 10 Kwietnia Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń Automatycznie dane przechodzą tylko w jedną stronę - z Portalu do Gratyfikanta - chodzi o zgłoszenie urlopu. W tym momencie następuje też odesłanie aktualnych danych urlopowych (choć bez tego odebranego urlopu bo on jest w tym momencie planowany). Wysyłanie danych na Portal następuje wyłącznie po "ręcznym" uruchomieniu synchronizacji. Tę czynność można zautomatyzować za pomocą Automatyzacji. Link to postu
Tomasz Łuszczewski 0 Napisano 10 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń No dobrze, a jak wytłumaczyć zniknięcie danych o wynagrodzeniach u jednej z koleżanek o której pisałem. I jeśli dobrze Pana rozumiem - ręczne uruchomienie synchronizacji (prawy przycisk na serwerze e-usług u koleżanki) powinien wysłać do wszystkich użytkowników portalu aktualne dane urlopowe i pozatwierdzane dane płacowe ? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 371 Napisano 10 Kwietnia Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń Trudno powiedzieć co się stało - może koleżanka ponownie aktywowała swoje konto... Ważniejsze czy taka sytuacja będzie się powtarzać czy nie - jeśli tak będzie można przeanalizować logi. Tak - uruchomiona synchronizacja wysyła wszystkie dane do wszystkich pracowników. Link to postu
Tomasz Łuszczewski 0 Napisano 10 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń Kliknąłem ręcznie synchronizację na komputerze koleżanki, i faktycznie brakujące dane o wynagrodzeniach pojawiły się na moim portalu. Ale u pozostałych osób nadal jest pusto. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 371 Napisano 10 Kwietnia Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń Czy na pewno pozostałe osoby odświeżyły dane (guzik w prawym górnym rogu)? Być może udostępniał Pan Portal wielokrotnie danemu pracownikowi, wtedy jeśli pracownik nadal korzysta z pierwszego zaproszenia dane mogą być niewidoczne. Jak już wiemy, że synchronizacja działa (przynajmniej na Pana koncie) to najlepiej "zakończyć udostępnianie" Portalu pracownikom i udostępnić Portal ponownie - a następnie dopilnować aby pracownicy aktywowali Portal przy użyciu tego najnowszego zaproszenia. Na koniec może być potrzebna ponowna synchronizacja. Link to postu
Tomasz Łuszczewski 0 Napisano 10 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń Tak, odświeżyły portal przyciskiem w prawym górnym rogu. Chyba faktycznie u pozostałych przeprowadzimy procedurę udostępniania kont ponownie "od zera". Dam znać czy pomogło. Link to postu
Tomasz Łuszczewski 0 Napisano 10 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń (edytowane) Częściowo pomogło. Dane nie pojawiają się u jednej osoby, która już wcześniej miała założone konto Insert. Podczas przyjmowania zaproszenia dostaje komunikat, że przyznano tylko częściowe uprawnienia. I pomimo ręcznej synchronizacji oraz odświeżania przyciskiem na portalu, nie wyświetlają się żadne dane. Ale ja też miałem wcześniej konto insert i wszystko działa bez problemu, mamy identyczne, pełne uprawnienia. Edytowane 10 Kwietnia przez Tomasz Łuszczewski Link to postu
Łukasz Gniazdowski 37 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń W takiej sytuacji mamy dwa rozwiązania: Opcja A) Z poziomu Konta InsERT na zakładce użytkownicy można odłączyć konto osoby, u której występuje problem z synchronizacją. Następnie ponownie wysłać zaproszenie do Portalu pracownika. Tym razem przy jego przyjmowaniu nie powinno być żadnych komunikatów o uprawnieniach. UWAGA! Jeśli ta osoba ma w firmie jakieś dodatkowe uprawnienia, to straci je i trzeba będzie je ponownie nadać. Jeśli jest to konto administratora, to bezpieczniej skorzystać z opcji B. Opcja B) Ta opcja wymaga trochę wiedzy technicznej w zakresie uruchamiania zapytań SQL. W celu naprawy synchronizacji można po prostu poprawić identyfikator konta Pracownika, który jest zapisany w bazie danych Gratyfikanta nexo. Właściwy identyfikator widać w adresie url po zalogowaniu do Portalu: Cytat https://portalpracownika.insert.com.pl/app/account/<<identyfikator konta pracownika>> Ten identyfikator należy wstawić do odpowiedniego wiersza w tabeli ModelDanychContainer.PracownicyGr, w kolumnie KontoWPortaluId. Po ponownej synchronizacji dane na Portalu powinny być już widoczne. Jeśli poda mi Pan właściwy identyfikator z adresu URL oraz jakieś dane pozwalające na zidentyfikowanie tej osoby w bazie danych, np. imię i nazwisko lub identyfikator bazodanowy, który widać w oknie z sygnaturą obiektu (Pokaż pracownika -> Operacje -> Pokaż sygnaturę obiektu), to możemy przygotować takie zapytanie SQL, które podmieni zapisany identyfikator na właściwy. Dane proszę podesłać w wiadomości prywatnej. Link to postu
Tomasz Łuszczewski 0 Napisano 11 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń Ta osoba występuje w zakładce użytkownicy w dwóch "kategoriach" - aktywni użytkownicy - zaproszeni użytkownicy odłączyć ją mogę w każdej z tych kategorii - a w której powinienem ją odłączyć ? Link to postu
Łukasz Gniazdowski 37 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w Portal Pracownika - wysyłanie zaproszeń 3 minuty temu, Tomasz Łuszczewski napisał: odłączyć ją mogę w każdej z tych kategorii - a w której powinienem ją odłączyć ? Najlepiej w obu, a następnie proszę wysłać świeże zaproszenie z poziomu Gratyfikanta nexo. Link to postu
Polecane posty