Micro Chip 9 Napisano 9 Kwietnia Udostępnij Napisano 9 Kwietnia w szybka płatność online niezakończona - ZAMÓWIENIA WYSYŁKOWE Witam, w załączeniu screeny problemu. Do tej pory dwa razy zdarzylo nam się, że pomimo tego że obie transakcje zostały opłacone i po stronie Allegro na stronie zamówienia wszystko dowodzi, że płatność została zakończona, niestety w kolumnie pt PŁATNOŚĆ ORYGINAŁU - IKONA ikonki te są szare i wyświetla się po najechaniu na nie informacja "szybka płatność online niezakończona". Dostrzegliśmy że pod takim zamówieniem w zakładce NALEŻNOŚCI I ROZLICZENIA pojawiła się ze znakami zapytania w jednym przypadku informacja "?? P24" a w drugim "?? PAYU". Prosimy o pilną pomoc jak to naprawić, bo zupełnie nie wiemy dlaczego w przypadku tych 2 transakcji wystąpił taki problem a w pozostałych ponad 130 nie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w szybka płatność online niezakończona - ZAMÓWIENIA WYSYŁKOWE Szara ikonka, jak i brak daty obok ?? PAYU lub ?? P24 oznacza, że płatność się rozpoczęła ale w momencie pobierania zamówienia z Allegro nie była jeszcze zakończona. Status płatności czyli ikonka powinna się zmienić na zieloną, po odebraniu kolejnych danych z Allegro. Jeśli jest ustawione cykliczne pobieranie zamówień wysyłkowych to czas odświeżenia jest ograniczony tymi cyklami. Czy po kliknięciu prawym na takie zamówienie i wybraniu opcji Pobierz dane zamówienia status ten się zmienia na taki jak jest w Allegro? Cytuj Link to postu
Micro Chip 9 Napisano 12 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia w szybka płatność online niezakończona - ZAMÓWIENIA WYSYŁKOWE Niestety nie zmienia się, bo oczywiście próbowaliśmy skorzystać z tej opcji z nadzieją, że właśnie naprawi ten problem. Nawet teraz próbowaliśmy skorzystać z tej opcji bo wciąż ikonka przy nich jest szara, ale nic się nie zmienia. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 12 Kwietnia Udostępnij Napisano 12 Kwietnia w szybka płatność online niezakończona - ZAMÓWIENIA WYSYŁKOWE Podeślij proszę log z pobierania tych dwóch zamówien z prawokliku. Poniżej instrukcja: Sello NX - logowanie Allegro.zip Spoiler Instrukcja włączenia logowania w Sello NX Proszę za pomocą odpowiedniego pliku reg z załącznika uruchomić logowanie komunikacji (trzeba rozpakować plik, uruchomić plik reg oraz potwierdzić dodanie informacji do rejestru Windows). Zrestartować Sello NX i spróbować wykonać czynność powodującą problem. W folderze c:\Users\<użytkownik windows>\AppData\Local\Insert\Logs\Sello\ stworzony zostanie plik Sello-[data].json. Proszę podesłać go na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila. Po wszystkim proszę wyłączyć logowanie odpowiednim plikiem Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.