Łukasz Oleksiak 0 Napisano 10 Kwietnia Udostępnij Napisano 10 Kwietnia w Aktualizacja starej bazy. Witam, Mam taki problem. Mam bazę w wersji ponizej 37, a program jest już 50. Przy próbie uruchomienia pisze że poniżej 37 nie da sie zaaktualizować i należy ściągnąć i zainstalować 37. Zrobiłem tak i zainstalowałem, ale teraz ta wersja w ogóle się nie otwiera, w ogóle nie reaguje na otwarcie programu. Jako administrator też nie działa i czyszczenie rejestru też nie pomogło. Jak to zrobić aby działał program w wersji 37 albo jak podnieść bazę do 50 bez używania wersji 37. Posiadam Windows 10 pro. Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w Aktualizacja starej bazy. Ja bym spróbował zainstalować na innym komputerze wersję 37, a potem update do 50. Link to postu
Marek K 15 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w Aktualizacja starej bazy. Po wczorajszej aktualizacji win11 nie mogłem uruchomić żadnego programu insert (bez reakcji): Miałem zainstalowaną wersję 50.0.1. Ponowna aktualizacja 50.0.1. -> 50.0.1 rozwiązała problem. P.S. Wiem, że pisze Pan o wersji 37, jednak może to też być związane z windows update. Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w Aktualizacja starej bazy. 38 minut temu, Marek K napisał: Po wczorajszej aktualizacji win11 Insert nie zawsze działa na WIN 11: Link to postu
Marek K 15 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w Aktualizacja starej bazy. Tak jak na wszystkich innych Windows'ach. Przykładem będzie system P. Łukasza, autora tego tematu, -> Windows 10 pro. Chciałem tylko zasugerować, że win10 też mógł mieć update co spowodowało taki sam problem jak u mnie na win11. Link to postu
Łukasz Oleksiak 0 Napisano 11 Kwietnia Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w Aktualizacja starej bazy. Czyli nikt nie ma żadnego rozwiązania? Nie mam skąd wziąć inny win niż 11 lub 10 pro. A muszę tą bazę podnieść bo muszę do niej wejść Link to postu
Marek K 15 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w Aktualizacja starej bazy. Proponuję spróbować odinstalować aktualizacje Windows'a (które u mnie wywołały ten problem) i spróbować uruchomić wersję 37 i zaktualizować. Link to postu
Katarzyna Rozmarynowska 170 Napisano 11 Kwietnia Udostępnij Napisano 11 Kwietnia w Aktualizacja starej bazy. W dniu 10.04.2024 o 10:42, Łukasz Oleksiak napisał: Witam, Mam taki problem. Mam bazę w wersji ponizej 37, a program jest już 50. Przy próbie uruchomienia pisze że poniżej 37 nie da sie zaaktualizować i należy ściągnąć i zainstalować 37. Zrobiłem tak i zainstalowałem, ale teraz ta wersja w ogóle się nie otwiera, w ogóle nie reaguje na otwarcie programu. Jako administrator też nie działa i czyszczenie rejestru też nie pomogło. Jak to zrobić aby działał program w wersji 37 albo jak podnieść bazę do 50 bez używania wersji 37. Posiadam Windows 10 pro. Przypuszczam, że ma Pan .NET Framework 4.8.1, na którym nie działają wersje nexo starsze niż 41.2.1. Są dwa wyjścia z tej sytuacji: zrobić tymczasowy downgrade .NET Framework, zainstalować wersję 37, potem bez odinstalowywania doinstalować wersję 50. Wtedy program powinien się uruchomić (bo launcher, czyli aplikacja do wyboru podmiotu, będzie już w wersji 50, nawet gdy podmiot jest jeszcze w wersji < 50). Podczas aktualizacji podmiotu do wyboru powinny być wersje 37 i 50. Należy zaktualizować podmiot najpierw do 37, a potem 50. Link to postu
Polecane posty